Hier loopt het inderdaad ook elke dag 1 a 2 graden op. Zit nu op 29
. Dacht vanochtend even m’n ramen open te zetten maar doordat de zon zo hard scheen, kwam er toch al een halve graad bij binnen
. En ik woon midden een versteende stad dus ook weinig plaatsen om lekker af te koelen. Of zeg maar gerust: geen.
De afgelopen dagen was het steeds rond de 28 graden en werd het ‘s middags pas 30 graden, maar het is nu al 30 graden binnen
ik kan ook niet eens uitkijken naar maandag want deze hitte blijft nog wel 2 weken in huis hangen. Hoop echt dat het de rest van augustus rond de 20 graden blijft haha. Slaap hier ook zo slecht door.
Beneden is het prima maar boven hebben we enkel glas en alleen rolgordijnen binnen en is het wel te warm voor wat lekker is. Bij het vernieuwen van de kozijnen en ramen wil ik ook echt graag zonwering van buiten erbij.
Een rijtje schuin van ons heeft in de ochtend de zon vol op hen en in de avond aan de andere kant, die hebben ook allemaal improvisatie zonwering aan de buitenkant gemaakt voor deze hete dagen.
Het koelt 's nachts nog steeds best wel af dus ik vind het veel beter te doen nu. Het wordt hier ook wel iedere dag warmer, nu 26,4 maar het loopt vanaf nu weer op.
Maar wat een ideaal weer om de was te doen, alles is binnen no time droog. Zit lekker mijn wasachterstand weg te werken
Ik heb mn ramen opgezet zodat het een klein beetje doorwaait dus nu is het 26 graden
24 graden
25,5. Als ik de berichten hierboven lees valt het nog wel mee, maar ik ben er wel klaar mee
Hele nacht slaapkamerraam zo open als t maar kan met risico gestolen te worden. En het was alsnog 27 graden vanochtend😭
En regen kunnen we wel vergeten morgen.
33 graden. Gevoelstemperatuur 133
28,3 in de keuken (warmste plek van het huis). 's Ochtends is het er een graad of 23 maar het gaat elke dag razendsnel omhoog.
29,4 ![]()
Edit: mijn kaarsen beginnen krom te staan
27 ![]()
29 ![]()
26😭 loopt straks nog wel op naar 29-30
31 hier inmiddels
. Vind het best te doen zolang ik gewoon stil zit. Straks richting strand om hopelijk wat af te koelen
Oh shoot heb ook net de gordijnen open gedaan. Did I make a mistake???!
27 beneden, ruim 30 boven ![]()
32
Ben gisterochtend weggegaan omdat ik het echt niet meer hield, ergens anders gelogeerd maar gevolg is dus dat alles dicht heeft gezeten bijna 2 volle dagen. Dus ja dit wordt weer afzien ![]()
Beneden 26, boven weet ik niet maar voor me gevoel duizend graden. Niet te doen
Beneden en boven 28,5 ![]()