Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Beneden 23 graden. Boven 21. Lang leve de airco. Echt mijn beste aankoop ooit en elke eurocent dubbel en dwars waard!

1 like

30 binnen, maar ik geloof m’n thermostaat niet want het is buiten nog 32 en daar voelt het koeler, dus heb net alles maar open gezet

1 like

28,5. Vannacht al zo goed als niet geslapen en toen koelde het nog af maar nu is het buiten nog steeds 31 graden :fu:

2 likes

Beneden 24,5 maar boven zo bloed tyfus heet. Ik leg het af

Ik heb nog wel een escape en dat is een natte handdoek op me leggen maar heb geen zin om mn nest uit te gaan :roll_eyes:

1 like

34 :sob: maar ben wel blij dat het niet nog meer is geworden

3 likes

24! Ik ben ook even heeeel blij met mijn ingebouwde appartementje.

Ik heb een record, 33 graden.
Het koelt voor geen meter af en er staat geen zuchtje wind.
Ik accepteer maar gewoon dat ik niet zal slapen.

Gisteravond 27, nu staat alles open om te luchten en we staan inmiddels op 25,5.

Heb gelukkig wel de hele nacht kunnen slapen (0:00 tot 5:45) en meteen alles opengezet.
Dat briesje is echt goddelijk haha

Ik was heel vroeg opgestaan om te luchten, heb de temperatuur van 32,5 naar 30 gekregen en dat briesje is echt hemels :heart_eyes:

1 like

30 graden het is wel 1 graden afgekoeld terwijl alles heel de nacht open heeft gestaan.

1 like

Gisteravond 27 en nu 26,5 en alles staat open

1 like

Vanochtend 23 graden in de keuken (warmste plek door een erker en de hele dag zon), nu alweer 25. Maar dat is te doen, het wordt hier vandaag zo’n 30 graden, net als gisteren.

Alles heeft de hele nacht open gestaan, op de bovenverdieping heb ik de ramen en gordijnen net weer dichtgedaan.

28 graden, het wordt weer alleen maar warmer hier :sweat_smile:

1 like

29,3 en het wordt alleen maar weer warmer. Ik ben het nu wel een beetje zat maar komt ook omdat ik me erop had ingesteld dat het zou afkoelen vandaag. Zo te zien pas morgen

Bij mij was vandaag een nieuw record: 30.5, maar ik heb inmiddels alles tegen elkaar open gezet en het waait nu lekker en het is al een halve graad(!!!) gezakt

1 like

Ik ben maandagmiddag naar m’n ouders gegaan en toen ik van huis ging was het 22,5 graden binnen en nu kom ik net thuis en is het 25 graden, valt me heeel erg mee. Nu gelijk alles open.

1 like

Inmiddels iets afgekoeld naar 29,5 (vanmiddag was het 31,5), maar op m’n slaapkamer is het nog iets warmer :hot_face: Op de een of andere manier koelt het niet af met alles open terwijl het buiten 22 is nu :flushed:

1 like

Hier is het van 30,5 naar 25,3 afgekoeld in de woonkamer, ik hoop boven ook haha

1 like

31 graden :sob: ik werd net wakker omdat het zo warm is. Vind het zo vervelend dat het dan maar 1 dag zo heet is maar vervolgens nog minstens een week net zo heet is binnen omdat die warmte zo lang blijft hangen. Niks helpt ook. Echt zin in de winter.

Heb je een ventilator? Als je die voor het raam zet blaast die de koele lucht naar binnen.

1 like