25.5 maar voelt kouder. Zelfs tuindeur dichtgedaan.
23 graden beneden! Alles staat al de hele ochtend open.
Heb een uurtje geleden alles pas opengezet en het is nu al afgekoeld naar 24. Ik kwam van 28 dus dat valt niet tegen.
Denk dat de thermostaat gewoon weigert maar beneden te gaan, het is nog steeds 30 graden.
20 graden ik verblijf aan de Belgische kust en hier is het echt koud ( 19 graden nu ) met wind en regen.
23 graden
24,5 Graden terwijl ik gisteren de hele dag alles open had. Kennelijk blijft de warmte goed hangen hier.
27 graden, gister was het nog 25 graad binnen dus ben benieuwd wat het morgen gaat worden.
28 graden, maar heb nu alles opengezet en ik voel een windje yay
33 in de slaapkamer in ieder geval. Leuk joh, slapen met een hittegolf in combinatie met nachtdiensten. En mijn collegaâs maar roepen dat er nog wel tien graden bovenop mag, ze snappen niet dat ik 22-25 graden met een briesje veel fijner vind. Tot ik ze vraag of hun huis wel een beetje koel blijft.
/klaagmodus uit
26,5 maar nu alle ramen tegen elkaar open gezet, hopelijk koelt het wat af⌠slapen voor mân nachtdienst(en) zit er ook niet in.
Tien graden er bovenop?! Zij willen het liefst 43 graden?
30 graden binnen Het is de afgelopen dagen iedere dag 1 of 2 graden opgelopen binnen dus ik verwacht dat het zondag wel 33/34 is binnen, echt klaar mee, heb het er als zomerhater/winterlover best zwaar mee
Like voor de herkenbaarheid
Ja, uiteraard wel buiten dan hè. Zij hebben het namelijk 20 graden binnen en kunnen dus tussendoor afkoelen.
Hier loopt het inderdaad ook elke dag 1 a 2 graden op. Zit nu op 29 . Dacht vanochtend even mân ramen open te zetten maar doordat de zon zo hard scheen, kwam er toch al een halve graad bij binnen
. En ik woon midden een versteende stad dus ook weinig plaatsen om lekker af te koelen. Of zeg maar gerust: geen.
De afgelopen dagen was het steeds rond de 28 graden en werd het âs middags pas 30 graden, maar het is nu al 30 graden binnen ik kan ook niet eens uitkijken naar maandag want deze hitte blijft nog wel 2 weken in huis hangen. Hoop echt dat het de rest van augustus rond de 20 graden blijft haha. Slaap hier ook zo slecht door.
Beneden is het prima maar boven hebben we enkel glas en alleen rolgordijnen binnen en is het wel te warm voor wat lekker is. Bij het vernieuwen van de kozijnen en ramen wil ik ook echt graag zonwering van buiten erbij.
Een rijtje schuin van ons heeft in de ochtend de zon vol op hen en in de avond aan de andere kant, die hebben ook allemaal improvisatie zonwering aan de buitenkant gemaakt voor deze hete dagen.
Het koelt 's nachts nog steeds best wel af dus ik vind het veel beter te doen nu. Het wordt hier ook wel iedere dag warmer, nu 26,4 maar het loopt vanaf nu weer op.
Maar wat een ideaal weer om de was te doen, alles is binnen no time droog. Zit lekker mijn wasachterstand weg te werken
Ik heb mn ramen opgezet zodat het een klein beetje doorwaait dus nu is het 26 graden