Het is nu 20 zonder de verwarming aan. De zon scheen eerder lekker binnen
Ik zit nu te dimsummen ergens en volgens mij is het 35 graden hier binnen haha. Dus volgende x m’n bikini aan en hier lekker eten. Wss goedkoper dan thuis stoken.
Het is 10 graden buiten, maar wel met continu zon. Onze woonkamer is al weer 22 graden, ben die warmte helemaal niet meer gewend joh. Kijk al weer uit naar de hete zomer.
17.5 want daar staat verwarming ook op.
Uhh ik woon sinds december in een studio, vrij nieuw pand maar wel boven en met veel ramen. Had het idee dat dit best oké zou worden met warme zomers. Nu was het gisteren eind van de middag al 24,5 graad! (ondanks dichte rolgordijnen) En is het vannacht afgekoeld tot 21… ik kom niet eens onder de dekens slapen
Ons appartement met veel ramen was ook echt een nachtmerrie. Door veel ramen krijg je een soort plantenkaseffect. In de hoge zomers moesten wij echt het huis ontvluchten omdat het gewoon 28-30 graden werd in huis…
Ja echt torture. In de zomer moet je echt je gordijnen dichthouden
Ah ja, wij hebben in ons huis ook één raamwand (op het zuiden), heeft wel echt een broeikaseffect ja. Laatst met 10-12 graden, maar veel zon gaf de thermostaat al 22 graden aan.
Zie ook al op tegen de zomer, al helemaal omdat ik dan hoogzwanger ben. 🫠
Same! Sterkte alvast!! We can do this. Ik heb een mobiele airco en vlucht wanneer het kan in hittegolven.
19.5 zonder verwarming en met de deur open.
23 graden in de slaapkamer
24,5
22,5
21 graden maar dat was voor ik de deur opengooide in de woonkamer, zal straks wel 23 zijn ofzo.
27
20 graden
Ben er al weer helemaal klaar mee.
30 graden in de slaapkamer
22 graden, nog prima te doen
18.3, prima