In mijn forumbadje erg goed toeven! Lauw water en podcastjes
Buiten het badje wel richting de 29. Nieuwe hema ventilator is wel top! Zwarte staande met een afstandsbediening. Veeeel beter dan mn 9 jaar oude vergeelde rateltoren.
In mijn forumbadje erg goed toeven! Lauw water en podcastjes
Buiten het badje wel richting de 29. Nieuwe hema ventilator is wel top! Zwarte staande met een afstandsbediening. Veeeel beter dan mn 9 jaar oude vergeelde rateltoren.
30,4 in de woonkamer #rip
Oud huis met volop ramen op het zuiden
25.5, na 2 uur file zonder airco is dit een verademing
Dit klinkt hemels. Wat voor soort huis is het?
Hier ook al 25 graden! Het gaat zo hard, zeker nu het s avonds amper afkoelt
Een appartement begane grond, met alleen maar wat zon op de ramen van 15-18 uur.
Slecht geisoleerd (het gebouw wordt nu verduurzaamd overigens) en gebouwd begin jaren 70, en compleet van beton.
Ik huur van de woningbouw, betaal weinig huur en woon hier lekker.
Ik vraag me echt af wat ik verkeerd doe als ik de temperaturen hier lees, woon in een dood normaal jaren 70 huis maar het wordt zo snel warm! Tips zijn welkom
Hahaha die vorstbeveiliging ook eronder
Volgens mij is er geen peil op te trekken, ik woon in een vrij nieuw en heel goed geïsoleerd huis en hier is het ook al behoorlijk warm binnen, door de isolatie blijft het juist lekker hangen. Je moet maar net geluk hebben.
Wat voor raambekleding heb je? Ik heb beneden wit en boven zwart en ik merk dat zwart veeeel warmer wordt, je voelt echt hitte achter die rolgordijnen wegkomen.
Niet dat 't bij mij beneden nou zo koel is hoor, het is nu 25 graden, maar heb een tuin op het zuiden en een slecht geïsoleerd jaren 50 huis dus het had veel erger gekund.
Hier nu 26 graden, hebben aan de achterkant papl op het zuiden nu overal op maat gemaakte zonwering met zuignappen (echt een tip mocht een gemonteerd zonnescherm geen optie zijn) scheelt zeker 4 graden met voorgaande jaren (was de binnentemperatuur eigenlijk altijd gelijk aan de Max buiten temperatuur van die dag - nadeel van plat dak jaren ‘30 huis)
Hmm dan valt het bij mij echt nog reuze mee. Mijn huis is oud (1908) en niet echt goed geïsoleerd. Heb ook hoge ramen waar de hele dag zon op staat.
Maar het is hier nu 23 graden in huis, heel aangenaam. Echt geen pijl op te trekken dus inderdaad
29,5 graden… en toen ik hier een half jaar gelden kwam wonen dacht ik nog wel dat ik mijn ventilator niet echt meer nodig had
Ja ik woon ook in een nieuwbouw huis en het is ook al 25 graden . Het voordeel is dat ik in de winter nooit hoef te stoken maar ik krijg de warmte er nu al niet uit.
24,5 graden. Ik was tr laat uit bed om nog even goed door te luchten. Vanavond maar weer.
27 wat een ellende elk jaar.
Hoe warm is het nu in je huis (afgerond)?
0 stemmers
Wat warm! En dan nog de oven aan doen, respect. Hier is het 26 graden geworden. Ik was wel vergeten een raam boven dicht te doen dus misschien dwt het koeler had kunnen zijn.
27,5 maar kom net binnen en door buiten lijkt het mee te vallen?