Wat erg. Slaap je daar?
27,5 terwijl het buiten een stuk kouder is, fml
Gelukkig niet, maar moet er wel werken vandaag. Nu afgekoeld naar 32 graden…
25
Hier was het gisteravond 27 graden binnen, maar het voelde gelukkig niet zo warm op 1 of andere manier? Deze ochtend alle ramen tegen elkaar open gezet nu het nog lekker koel buiten is en zie de temperatuur al zakken!
Hier 26.5 gisteravond en ik dacht dat dit een koel huis was. Maar ik had hetzelfde, het voelde dus helemaal niet warm?! Of misschien meet ie de temperatuur niet goed. Nu is het 23.5
Alle ramen staan open en het is nu afgekoeld naar 24 graden
Ik heb ook alle ramen opengezet en het voelt een stuk koeler ondanks dat het nog steeds 25 graden is
29
Beneden 22! Kijken of ik het een beetje zo kan houden vandaag.
Beneden 21, gisteravond maar 20 en het was gewoon fris
25.5 al de hele dag, ben niet ontevreden met een huis op t zuiden!
27
Ik ben hier heel benieuwd naar! Wij willen als volgende klus onze kozijnen vernieuwen met screens maar tot die tijd zou dit een uitkomst zijn (zal nog +1 jaar duren denk ik). Heb jij gekozen voor de meest hitte werende / donkere versie of de doorkijk versie? En welk bedrijf als je dat wil delen?
22.5 garden beneden. Doe ook zoveel mogelijk zon tegen te gaan. Zonnescherm en screens.
Ik heb goede ervaringen met Sun Eclipse.
Hoi,
verhaal ervaring SunE.clipse.
wij hebben ze ook van SunE.clipse. We hebben zowel de doorkijk versie (in de studeerkamer) en de meest verduisterende versie (in de keuken en bovenlichtjes), zowel binnen als buiten gemonteerd. Die aan de buitenkant gemonteerde werken voor het idee beter, maar die zijn niet overal mogelijk (niet bereikbaar). het ligt dus echt een beetje van de situatie af wat de beste keuze is, maar die maximaal sunblock is wel echt donker - die optimaal zicht is meer als vitrage. Materiaal is ook wel echt mooi/ netjes, goed afgesneden en echt flink sterke zuignappen.
24 (woonkamer)
Woonkamer is 21
Slaapkamer 22.
Prima