Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Ja ik heb hetzelfde inderdaad! En net gesport, dus alles is lekker qua temperatuur nu haha.

4 likes

De logica van het lekker koel hebben NA het sporten ontgaat mij hoor :joy: Ik heb het daarna juist altijd extra heet.

2 likes

Haha ja omdat ik het zo heet heb voelt mijn huis als veel kouder dan buiten, terwijl het in de praktijk misschien 3 graden scheelt.

2 likes

Ik was ook een fiks eind gaan wandelen en kwam binnen en dacht oehh het lijkt wel koel. Maar die gedachte is nu wel weer erg 🫠

1 like

Het was 39 graden op zolder. Wat een ellende.

Gelukkig niet warmer dan 23 en nu alles open en afgekoeld tot 21 :sunny:

2 likes

Wat erg. Slaap je daar?

1 like

27,5 terwijl het buiten een stuk kouder is, fml

1 like

Gelukkig niet, maar moet er wel werken vandaag. Nu afgekoeld naar 32 graden… :confounded:

25 :roll_eyes:

3 likes

Hier was het gisteravond 27 graden binnen, maar het voelde gelukkig niet zo warm op 1 of andere manier? Deze ochtend alle ramen tegen elkaar open gezet nu het nog lekker koel buiten is en zie de temperatuur al zakken!

3 likes

Hier 26.5 gisteravond en ik dacht dat dit een koel huis was. Maar ik had hetzelfde, het voelde dus helemaal niet warm?! Of misschien meet ie de temperatuur niet goed. Nu is het 23.5

Alle ramen staan open en het is nu afgekoeld naar 24 graden

Ik heb ook alle ramen opengezet en het voelt een stuk koeler ondanks dat het nog steeds 25 graden is

29 :hot_face:

1 like

Beneden 22! Kijken of ik het een beetje zo kan houden vandaag.

Beneden 21, gisteravond maar 20 en het was gewoon fris :cold_face:

1 like

25.5 al de hele dag, ben niet ontevreden met een huis op t zuiden!

2 likes

27 :rage:

1 like

Ik ben hier heel benieuwd naar! Wij willen als volgende klus onze kozijnen vernieuwen met screens maar tot die tijd zou dit een uitkomst zijn (zal nog +1 jaar duren denk ik). Heb jij gekozen voor de meest hitte werende / donkere versie of de doorkijk versie? En welk bedrijf als je dat wil delen?

2 likes