31 graden
en buiten is het nog ongeveer zo dus luchten heeft nog geen ziiiiin
25,5 beneden, boven heter. Maar lang leve in de buurt van de kust wonen en zonwering.
same, ik heb toch maar alles open gezet want ik trek het niet meer omg ik zweet me helemaal dood inmiddels haha. Als het maar een klein beetje doorwaait ben ik al blij
Hier 24.9 binnen en 25.5 boven.
Buiten is het inmiddels 27.9
Dat kan ik sowieso niet want dan kan de kat ontsnappen
. De zon is net weg dus heb nu wel de mobiele airco op m’n slaapkamer gezet. Eens kijken wat dat doet…
Alles dicht en redelijk goed isolatie, 24.4 beneden. Voelt gewoon super koel vergeleken met buiten ![]()
Boven is het 28. En bij ons is het nu buiten nog steeds 29 graden. Bizar
In de woonkamer 26 maar daar staat de mobiele airco aan dus dat voelt wel lekker fris. Boven 31, daar staat inmiddels alles open (want buiten 29) en ventilatoren aan overal om iig wat lucht circulatie te hebben (kinderen slapen daar nu ook).
Waar slaapt jouw baby dan? Ook beneden?
Ik vind het zo zielig voor d’r. Gelukkig heeft ze een kamer aan de schaduwkant en de koelste kamer van allemaal, maar is alsnog 28-30 graden. Ze slaapt gelukkig wel aardig, ligt wel veel te woelen.
Onze heetste slaapkamer boven aan de zonkant is 36 graden, dus onze oudste ligt op zijn mates bij ons op de kamer.
Ja, onze slaapkamers (en woonkamer) zijn beneden. Haar kamertje was steeds het koelste, maar dat lukte vandaag niet en bleef het net schommelen tussen 28 en 29 graden. Ze ligt nu dus bij mij in woonkamer.
Ondertussen de 30 aangetikt ![]()
vreselijk
32 graden in de woonkamer, boven nog warmer. Ik kan er normaal gesproken heel goed tegen maar nu functioneer ik echt niet meer ![]()
Boven 32, komend van 35, beneden nog 29. Kom maar door met dat briesje.
Beneden 22 en boven 24,2.
27!
25,5 met ramen en deuren open, dan waait het heel lekker door ![]()
Na een hele week van 32+graden in huis is het nu eindelijk gezakt naar 27 graden. En er komt geen noodweer aan, dus kan alles oplaten. Kan wel janken van blijdschap. Eindelijk weer slapen!
Ben 2 weken geleden verhuisd naar een nieuwbouw appartement. Het is hier constant een comfortabele 22 graden, heerlijk!
29,2 graden. Maar het was hier gisteren ook nog 40+ buiten. Vandaag is het buiten koeler dan binnen (zometeen regen
en dan zakt het naar 26/27), dus heb alles open en hoop dat het tegen vannacht een beetje afgekoeld is. En zit naast een ventilator te werken, daarmee is het enigszins uit te houden
Het was 24 graden, maar toen ik even boodschappen ging doen en terug kwam weer 27. Als alle deuren en ramen open blijven, koelt het wel lekker af /tocht het lekker door
Al sinds 9.00 alles open en nu eindelijk gezakt onder de 27 graden. 26.7. Maar ik weet zeker dat als ik alles sluit het weer 28+ wordt.