Boven 24
En beneden 23
Lijkt wel fort Knox met alles potdicht, nu alles open en even doorwaaien, staat hier best wat wind ![]()
![]()
Dit klinkt momenteel echt als mijn droom omg.
Hier waait het ook totaal niet en geeft hij buiten nog 28 graden aan.
Beneden is het 27,2. Boven voelt het nog warmer maar daar hebben we geen thermometer.
Ja kunnen de ramen en deuren open? Ik durf de hele tijd niet hahahah
Lijkt wel een kwestie van leven of dood
Hier waait het best, dus waait de warmte ook wel een beetje eruit. En is wel lekker ff wat frisse lucht erin
Yes hier ook een windje dus heb het gegokt. Nu 25,5 beneden
Muggen incoming!
Thuis 32.1, in vakantiehuis 27.5 ![]()
17 minuten deur open en ben alweer gestoken
Waarom word ik altjjd zo gepest
De wereld fikt op dus eigenlijk is dat is het ook.
29 in de slaapkamer, echt goor⦠Raam staat open maar het waait nauwelijks (kamer op het zuiden)
Beneden hielden we het afgelopen dagen nog op 24 graden, nu is het wel 26.
Boven is het tussen de 30-32 graden, niet te doen daar.
De thermostaat zegt beneden 24.5 graden maar de ventilator die er naast staat zegt 27.
Voor mijn gemoed geloof ik de thermostaat
Beneden 29 met ventilator aan
Boven 31 met mobiele airco aan maar die krijgt het niet veel kouder ![]()
Volgens het boekje alles dicht gehouden met de gordijnen ervoor en het resultaat is een luttele 29.5 graden
enige voordeel is dat ik ās nachts gewoon in coma lig van deze hitte want ik moet de gehele week vroeg op ![]()
Ik heb ook alles dicht maar alsnog 25,5 met ventilatoren aan
27.5 (appartementje), had eigenlijk een afspraak na werk maar die is gelukkig gecanceld. Kan ik lekker niks doen met een ventilator op me gericht. Stofzuigen komt wel weer hoor, joe
Ik denk boven 35 gradenā¦
ik heb afgelopen nacht op de bank geslapen met de tuindeur openš„². Denk vannacht weer.
De woonkamer is 29 graden, boven ben ik niet geweest vandaag. Durf ik niet, haha.
@Vloeistof ik slaap ook al 2 nachten in de woonkamer met alles open en precies in het midden, dus in een baan van een briesje. Heerlijk. Mn man slaapt wel in de slaapkamer, wat ook lekker is, dat we niet ook nog elkaars warmte voelen zeg maar.
Beneden 29.
Boven geen idee, warmer.
Behalve op de slaapkamer want heb de airco alvast aan ![]()
Edit: ik kwam van een koude kermis (ha-ha) thuis toen ik net ging kijken, 27 nog steeds op de slaapkamer ![]()
Koelste ruimte is 32 graden. Buiten is het 29 ![]()
Hier hetzelfde, behalve dat het buiten ook nog steeds 32 is. Alleen de wc is koeler, maar om daar nou de hele avond te gaan zitten