Hoe oud ben jij?

Ik zou ook echt geen 18 meer willen zijn ofzo, maar 26 vond ik echt perfect en iets van 33 of zo lijkt me ook wel prima, dit voelt gewoon zo net niet…

  1. Maar geestelijk rond de 19/20. Lichamelijk rond de 40/50. Forever moe.
6 likes

Ik ben 28 en zou mn hele fakking leven over willen doen. Zou willen dat ik weer 17 was. Ik voel me trouwens 21, net niet volwassen voel ik me ofzo.

8 likes

Ik word over 3 dagen 32, dus ik heb snel nu nog even antwoord gegeven, zodat ik nog heel ‘jeugdig’ 31 aan kon klikken.
Voelt gewoon beter.

5 likes

Ik ben 29… zou wel voor eeuwig 25 willen blijven. Die katers van nu. Niet te doen

2 likes

Ik ben 30. Ik zou er wel voor altijd uit willen zien als toen ik 25 was. Maar ik ben ook heel blij dat ik dat onzekere en onnozele van toen niet meer heb. Dus ben toch wel blij dat ik 30 ben.

1 like

Ik ben 27. Maar voor m’n gevoel ergens blijven hangen bij 22.

1 like

28, maar mentaal ben ik daar nog niet aan toe. Doei koophuis, doei huisdieren. Doe mij 15 maar weer :sunglasses:

1 like

28 maar ik word gelukkig nog wel vaak jonger geschat (en dat vind ik fijn, behalve op werk soms).

26, maar ik voel me denk ik 21. Ik word soms nog 16 geschat, soms wel vervelend, maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk. Soms heb ik wel daardoor het gevoel dat mensen me minder serieus nemen.

1 like

ik ben een stuk ouder dan ik me voel en een stuk jonger dan ik vaak geschat word.

1 like

Ik moest echt even iets te lang nadenken hoe oud ik ook al weer ben :sweat_smile:

Ik ben 24. Laatst werd er om mijn ID gevraagd toen ik naar een 16+ film wilde in de bioscoop :confounded:

  1. Goh 10 jaar geleden dacht ik dat het rond deze leeftijd wel op een rijtje zou hebben. Nou mooi niet haha. :sweat_smile:
3 likes

30 al voel ik me altijd jonger. Word gelukkig ook altijd jonger geschat.

1 like

Same!

27, bijna 28, maar ik voel me eerder 21

Ik ben 30 en vind het verschrikkelijk!

1 like

Ook 27!

29, nog een half jaar genieten van die twee vooraan haha

1 like