Hoe voel je je nu?

Een beetje ongerust…

Goed! Ik heb de afgelopen dagen besteed aan het opbouwen van mijn portfolio en het uitvinden van inkt en verf en het gaat echt goeddddd. Vanavond weer verder met een deel van het project.

3 likes

Voel me een beetje vreemd. Combinatie van verschillende, zulke uiteenlopende gevoelens

1 like

Moe maar heel gelukkig en voldaan :relieved:

3 likes

Somber

Wat vervelend…is er een oorzaak of zomaar? :slightly_frowning_face:

1 like

Door de aankomende feestdagen de laatste 6 jaar waren mijn ex en ik elk jaar in een warm land en hij zal ongetwijfeld met zijn nieuwe vriendin weg gaan en dat is best even een bittere pil die ik moet slikken

Pff jeetje dat is wel echt klote zeg… zijn jullie al lang uit elkaar?

Er is trouwens een breakup topic he, daar kun je ook je hart uitstorten als je daar behoefte aan hebt.

Halverwege juni maar ik spreek hem nog wel maar sinds hij een nieuwe vriendin heeft heb ik er wel meer moeite mee, ik heb niet de behoefte om teveel in details te treden ik had nog wel hoop dat het nog goed kon komen en zat stiekem te kijken naar eventuele vakanties en er speelt nog iets anders mee waarom ik somber ben maar dat vertel ik liever niet. ik zag net jouw post hier voel jij je nog vreemd ?

1 like

Snap dat het lastig maakt ja. Het is altijd pijnlijk om je ex met een nieuwe liefde te zien. Ik kom zelf ook uit een breakup en het lijkt mij ook heel erg zeer doen als ik zou weten dat hij een nieuwe vriendin heeft.
Die vakanties komen vast wel weer! Je moet hier even doorheen en dan komt het vanzelf allemaal weer op je pad :slight_smile:
Ja ik voel me nog steeds vreemd. Heftige periode achter de rug.

Als je pb wil sturen mag het altijd hoor!

Het is heel lastig want we zijn daarvoor ook nog 4 jaar bevriend geweest, ik zou afgelopen vrijdag naar Barcelona gaan maar ik heb het geannuleerd vanwege de angst voor een paniek aanval zo doende voel ik me dus daardoor ook somber. dankje wel dat is lief van jou jij mag mij ook een pb sturen hoor

1 like

ik voel me echt een beetje een mislukt mens af en toe. Mijn hele leven is het nét niet allemaal. Ik heb geen diepgaande fijne contacten met mensen, relaties mislukken allemaal en ik blijf hangen in ongezonde toestanden.
Vroeger had ik zo gehoopt dat ik rond deze leeftijd gewoon gesetteld was, een fijn leven had en razend gelukkig en verliefd zou zijn. Niks daarvan is gelukt tot nu toe en dat voelt zo verdrietig

Dit is mischien een beetje late reactie. Maar, wat je nu nog niet hebt bereikt kan je nog bereiken. De meeste dingen hoeven niet aan leeftijd te zijn gebonden. Ik begrijp wel dat je daar verdrietig van wordt, maar je zou plannen kunnen maken of uit kunnen zoeken hoe je sommige dingen alsnog kan bereiken als je dat wilt

Gestresst, angstig, chagrijnig, depri

Depri

1 like

Ik heb eisprongpijn :expressionless:

Vooral heel erg moe

Ellendig :(. Ik ben al wakker vanaf half vijf door kiespijn en heb echt m’n slaap nodig. Pf.

Slecht, heb gvd niet geslapen vannacht en heb 3 belangrijke dingen vandaag

En ben al te laat voor eentje

Een beetje zenuwachtig. Ik heb zo mijn eerste pilates les en ik ben altijd een beetje zenuwachtig bij het doen van dit soort dingen haha.

1 like