Hoe voel je je nu?

Ah, nee wat kut. Lekker lullig ook van hem.

Ik heb een appje gehad. Nu hoor ik de komende tijd niks meer van hem. Vet raar als hij dan rond kerst ineens contact opneemt.

Nou, inderdaad.

Kut

Best wel goed. Het was niet mijn beste week, maar ik ben eindelijk begonnen met m’n administratie aan te pakken (iets wat ik veel te lang heb laten liggen) en ik ben op allerlei vlakken behoorlijk productief geweest. Ik heb een redelijk ritme te pakken en daar heb ik, na weken van teveel vrije tijd, wel deugd van. En ik heb heel erg veel zin in morgen en de komende weken. Deze week was een goeie start en morgen heb ik een eerste les, superbenieuwd!

2 likes

Moe, maar ik kan niet meer slapen. En ben niet alleen lichamelijk maar ook mentaal erg vermoeid.

Ik ben onwijs moe, ik heb het koud en mijn spieren doen pijn.

onrustig/onzeker/stressy

Mega kut…:frowning:

Sinds 3 maanden een nieuwe baan en kan geen aansluiting vinden. [aangepast ivm herkenning]

Ah dat is vervelend! Hoe werd dat dan door ze bevestigd?
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik sinds augustus een nieuwe baan, maar beleef er echt geen plezier aan. En in combinatie met dat ik me ook niet fijn voel in m’n woonplaats voelt m’n leven nu wel treurig…

Ik ben vrolijk! Ik was opgesloten op werk, inclusief keiharde alarmbellen omdat ze niet hadden gezien dat ik nog bezig was. En ik vond dat best grappig. De mensen die het gebouw delen wat minder, maar het heeft maar 10 minuten geduurd dus ze moeten niet zo miepen.

1 like

[aangepast ivm herkenning]

Oh das balen zeg… beleef je er geen plezier aan, omdat je de werkzaamheden niet “leuk” vindt of heeft het met je team te maken?

Moe en keelpijn. Hopelijk trekt dat snel weg want ga vrijdag naar New York!

Oh dat is echt naar. Zijn er nog andere mogelijkheden voor je? Een andere afdeling? Of kan er wellicht nog iets groeien?

Tja, ik vind m’n werk niet vreselijk ofzo, maar ik had er best hoge verwachtingen van en die komen niet uit. En ik woon momenteel ook ergens waar ik niet gelukkig ben en dat dan ook m’n werk regenvalt maakt het geheel een tegenvaller :wink:

Het heerst heel erg he, Geweldig New York hoe lang ga je?

Lig sinds gisteren officieel met keelontsteking op bed. Ik was vergeten hoe saai dat is, op bed liggen en ziek zijn :frowning:

Veel beterschap ! :four_leaf_clover::four_leaf_clover:

1 like

Een beetje ongerust…

Goed! Ik heb de afgelopen dagen besteed aan het opbouwen van mijn portfolio en het uitvinden van inkt en verf en het gaat echt goeddddd. Vanavond weer verder met een deel van het project.

3 likes