Ik ben onwijs moe, ik heb het koud en mijn spieren doen pijn.
onrustig/onzeker/stressy
Mega kutā¦ļø
Sinds 3 maanden een nieuwe baan en kan geen aansluiting vinden. [aangepast ivm herkenning]
Ah dat is vervelend! Hoe werd dat dan door ze bevestigd?
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik sinds augustus een nieuwe baan, maar beleef er echt geen plezier aan. En in combinatie met dat ik me ook niet fijn voel in mān woonplaats voelt mān leven nu wel treurigā¦
Ik ben vrolijk! Ik was opgesloten op werk, inclusief keiharde alarmbellen omdat ze niet hadden gezien dat ik nog bezig was. En ik vond dat best grappig. De mensen die het gebouw delen wat minder, maar het heeft maar 10 minuten geduurd dus ze moeten niet zo miepen.
[aangepast ivm herkenning]
Oh das balen zeg⦠beleef je er geen plezier aan, omdat je de werkzaamheden niet āleukā vindt of heeft het met je team te maken?
Moe en keelpijn. Hopelijk trekt dat snel weg want ga vrijdag naar New York!
Oh dat is echt naar. Zijn er nog andere mogelijkheden voor je? Een andere afdeling? Of kan er wellicht nog iets groeien?
Tja, ik vind mān werk niet vreselijk ofzo, maar ik had er best hoge verwachtingen van en die komen niet uit. En ik woon momenteel ook ergens waar ik niet gelukkig ben en dat dan ook mān werk regenvalt maakt het geheel een tegenvaller
Het heerst heel erg he, Geweldig New York hoe lang ga je?
Lig sinds gisteren officieel met keelontsteking op bed. Ik was vergeten hoe saai dat is, op bed liggen en ziek zijn
Veel beterschap !
Een beetje ongerustā¦
Goed! Ik heb de afgelopen dagen besteed aan het opbouwen van mijn portfolio en het uitvinden van inkt en verf en het gaat echt goeddddd. Vanavond weer verder met een deel van het project.
Voel me een beetje vreemd. Combinatie van verschillende, zulke uiteenlopende gevoelens
Moe maar heel gelukkig en voldaan
Somber
Wat vervelendā¦is er een oorzaak of zomaar?
Door de aankomende feestdagen de laatste 6 jaar waren mijn ex en ik elk jaar in een warm land en hij zal ongetwijfeld met zijn nieuwe vriendin weg gaan en dat is best even een bittere pil die ik moet slikken
Pff jeetje dat is wel echt klote zeg⦠zijn jullie al lang uit elkaar?
Er is trouwens een breakup topic he, daar kun je ook je hart uitstorten als je daar behoefte aan hebt.