Hoe voel je je nu?

Best wel kut. Heb echt weer zon vreselijke nacht gehad met allemaal schreeuwende tinnitus aanvallen. Stond weer helemaal stijf van de adrenaline. Tot nu toe is het enorm gekalmeerd, maar je blijft toch telkens weer angstig na zoiets.

Moe

Moe. Ik wil slapen maar heb straks nog een barbecue van werk…

Ik voel me vandaag neutraal.
Te lang geslapen maar wel heel het huishouden gedaan. Nu zit ik lekker in de tuin.

Moe en verdrietig

Moe en het voelt alsof het vrijdag is maar dat is het niet :slightly_frowning_face:

Verward… mn vriend en ik gaan uit elkaar na 9 jaar

Het zat er wel al best lang aan te komen maar we durfden er allebei niet naar te handelen omdat het zo heftig is na zo’n lange tijd en we wel veel van elkaar houden, maar wetend in je achterhoofd dat het toch beter gaat zijn zo. We zijn meer broer/zus/heeele goede vrienden geworden :pensive: Thanks heel lief van je… gaat wel een moeilijke tijd worden

Onzeker, verward

Verveeld. Ben onverwachts bij mijn ouders en er is niks te doen hier, al mijn vriendinnen zijn druk of op vakantie. En nu kom ik ook nog tot de ontdekking dat ik morgen door werkzaamheden ruim een uur met een fucking bus moet dus nu ben ik ook nog chagrijnig.

Moe en somber

Moe

Vermaakt. Love dit forum.

2 likes

We luv u 2

1 like

73% wel ja

2 likes

Onrustig.
Ik heb dit de laatste tijd wel vaker helaas.

Heb het zo warm pffff

Heb je enig idee waar dit vandaan komt? Vind dit zelf altijd zon rot gevoel om te hebben.

Nerveus

Moeilijk He, dat elk moment de bevalling kan beginnen, dat bij elk pijntje of gevoel je je afvraagt of dit het begin van de bevalling is. Ik kan me dat nog zo goed voor me halen, hoe spannend dat was. Het is cliché maar het was voor mij wel Zo, uiteindelijk is het het allemaal waard!! Succes met de laatste loodjes!

1 like