Hoe voel je je nu?

Of omdat ik een nieuwe baan heb per 1 september.
Of omdat graag een eigen plekje wil
Of vanwege mijn huidige baan

Ja, precies! Voelde me gister ook echt niet mezelf en hoopte/dacht dat t mss een teken was. Maar vooralsnog niet haha. En vandaag ben ik uitgerekend dus ben er zoveel (misschien tĆ©veel) mee bezigā€¦

Ik ben sinds lange tijd een paar dagen vrij dus het is van moe naar redelijk uitgerust gegaan

Succes! Ik mag zelf over een week of 3 weer :grimacing:

1 like

Dubbel. Ik ben eigenlijk erg tevreden over hoe mā€™n leven nu loopt en de keuzes die ik heb gemaakt, maar ik merk dat mijn omgeving me irritant begint te vinden, omdat ik teveel wegga, teveel geniet en te weinig werk ofzo? En ik snap dat wel, maar tegelijkertijd moet ik het ook ergens delen met mijn omgeving, ik voel me te enthousiast om te zwijgen. Ik heb het gevoel dat ik nu als verwaand, verwend of pocherig gezien word, en dat vind ik pijnlijk, omdat ik er ook voor gewerkt heb en onconventionele keuzes maak.

Verdrietigā€¦

Ik ben echt tering lui

1 like

Moe en ziekig, heb mega veel keelpijn dus dat komt mijn stemming niet echt ten goede

Rusteloos, eenzaam en somber. Weet ook niet zo goed wat ik met mezelf aan moet. Ik heb al wel opgeruimd, boodschappen gedaan en wassen gedraaid, maar toch blijven er dingen aan mijn knagen. Heb een beetje het idee dat ik altijd aan de zijlijn van het leven sta terwijl anderen doorgaan. Weet ook niet zo goed hoe ik dat kan veranderen.

Je omgeving zou juist blij voor je moeten zijn. Vooral omdat je er zo hard voor heb gewerkt.

1 like

Ik weet niet wat er is, maar bij dezen een virtuele knuffel.

1 like

Probeer iets te doen waar je blij van wordt of energie van krijgt. Waarom denk je dit? Is er iets wat je tegenhoudt?

Ik krijg op dit moment niet zo veel energie van dingen. Waarschijnlijk heeft het ook te maken dat ik mijn nieuwe werk niet zo leuk vind en mijn oude werk mis. Ik was afgelopen vrijdag op een festival waar een aantal oud collegaā€™s waren en het was weer zo gezellig. In november komt er weer een opening vrij daar, dus waarschijnlijk ga ik weg bij mijn nieuwe werk en dan kom ik daar weer terug (ik was daar via een uitzendcontract er en was helaas op dat moment geen plek/budget zodat ik kon blijven). Ook qua vriendschappen/liefdesleven loopt het een beetje moeilijk allemaal.

Ik moet inderdaad even iets vinden waarvan ik veel energie ga krijgen :smile: Bedankt voor het reageren!

1 like

Lief. Dankjewel

1 like

Moe maar voldaan :slight_smile:

1 like

(Nog steeds) een beetje moe en stiekem ook wel een beetje zenuwachtig

NIet vooruit te branden

Voel mijn stemming met de minuut somberder worden. Heb deze nacht nachtdienst en ik kijk er tegenop.

Kortademig, ik hou vocht vast (zwanger) en al mijn organen pletten voor mijn gevoel mijn longen. :sweat:

Ontzettend onrustig. Onzekerheid op het gebied van werk en daar word ik zo zenuwachtig van. Ik heb al een tijdje een voorgevoel dat het niet goed gaat komen en mijn hersenen kunnen gewoon niet stoppen met erover denken.