Hollands Next Top Model

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/32116495_2097313403619159_4687352076483690496_n.jpg?_nc_cat=0&oh=331da5d18c36f3f07a53683e269c3e4e&oe=5BFD4A4C

Hollands Next Top Model begint weer! Iedere maandag vanaf 20:30 op RTL5.

De enige reden dat ik de afgelopen seizoenen heb gekeken is omdat het altijd zo leuk was om met elkaar op het EGF de aflevering (live) te bespreken en ik hoop eigenlijk heel hard dat al die meiden nu ook op het FF zitten.

Toeps heeft hier in ieder geval weer als vanouds de (mogelijke!) deelnemers gepost.

Wie kijkt er mee? :smiley:

7 likes

Yessss! Goede reminder dit.

Ik ga het proberen te volgen! :ok_woman:

Yes, ben benieuwd. Nu even dat van Toeps lezen.

Wat een mooie mensen allemaal. Ik hoop dat net zoals vanouds de afleveringen weer iets na half 9 op rtlxl staan, ik heb geen tv namelijk

1 like

Ik weet niet of iemand The next boy/girl band heeft gezien (ik ben guilty), maar ik vind het dus heel stom dat die Luca Gilliot er in zit :slightly_frowning_face:. Ik vond hem in die serie altijd zo vol van zichzelf, ook hoe hij zich op instagram presenteert. Maar misschien verrast hij ons (wie weet).

En net kwam in RTL Boulevard voorbij dat het meer om personality’s ging. Dat was het de afgelopen jaren al wel, maar ben benieuwd hoe ze dit dan extra vorm gaan geven?: https://www.rtlboulevard.nl/video/tv-fragmenten/video/4401316/het-nieuwe-seizoen-hntm-draait-meer-om-personalitys

Ik heb ook geen tv op m’n studentenkamer. Als je ouders een ziggo account hebben kan je via je laptop kijken. Anders is het inderdaad wachten totdat het op rtlxl staat.

1 like

Neeee maarrrr
Ze hebben wel delta en dat heeft ook een live app. Dus ik ga dat eens even bekijken

1 like

Jaa echt zin in! Ik heb ook geen tv, kijk het idd altijd erna terug.

Zowat iedereen heeft al veel ervaring… ik weet niet of ik dat zo leuk vind…

3 likes

Oooh morgen al? Leuk!

Vind het idd wel jammer dat iedereen zo veel ervaring heeft, dat haal je dan toch nooit meer in als volledig onervaren model?

2 likes

Bij ANTM draait het ook steeds om personality’s en een “brand” en “boss babe” zijn enzo. Zo jammer want ze willen dus de nieuwe Kim Kardashian of Paris Hilton worden? Bekend zijn omdat ze bekend zijn maar wat doen ze nou echt? Ik wou dat er weer eens een seizoen kwam waar het echt draait om high fashion model worden. Toeps heeft ook wel gelijk dat het voor sommige Nederlandse kandidaten een mooi opstapje is naar hun YT kanaal :joy: En ik dacht ergens gelezen te hebben dat Holly (Brood) ook mee zou doen?

Die heeft al meegedaan een paar jaar geleden

Die heeft toch al eens mee gedaan?

Wat ik dus echt niet snap is dat de laatste jaren iedereen die meedoet al zoveel modelervaring heeft. Vind dat eigenlijk een beetje oneerlijk. En ook minder leuk to be honest. Er zit er zelfs eentje die al poseerde voor 12 pagina’s in de ELLE, dat is toch bizar?

1 like

upload er iemand op youtube dit jaar? RTL werkt totaal niet met een proxy

1 like

Yesss m’n favoriete hersenloze vermaak, zin in

1 like

Misschien werkt downloaden via GemistDownloader wel? https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/ Ik denk dat de mensen die het op youtube zetten het ook zo doen.

oh ik ga het weer proberen te volgen! nouja, ik kijk het altijd terug

1 like

Ben wel benieuwd naar dit jaar! Vind het eigenlijk elk jaar wel iets minder worden

1 like