Ik kijk het terug maar wow, zonde van de tijd. Wat saai.
Ik vroeg me heel erg af of dat wel echt was, want ik snap niet hoe de stemming helemaal omgeslagen kon zijn door die trollen???
Misschien moet er af en toe wat misgaan voor de show zodat ze de tip kunnen geven dat je als model áltijd dingen van je af moet kunnen zetten blabla
Want hoe kan je zo dramatisch doen over figuren in een pak en dat niet van je kunnen afzetten. Nou poeh meid echt zo een vervelende situatie. Dan kan je echt weinig hebben
Budget logica HNTM 2018:
Geen geld voor een tof modellenhuis, geen reis ver weg, een kleiner aantal kandidaten
Wel geld voor grote entree met juryleden in een helikopter van niet meer dan 1 minuut beeldmateriaal. Joe.
irritant op rtl zie je steeds de volgende aflevering rechts op het scherm als je terugkijkt. maar dan laten ze vaak gewoon een shot zien van een van de kandidaten. uh spoiler?
Volgens mij is het in dit topic nog nooit zo rustig geweest als dit seizoen
Ik kan die Rikki niet meer serieus nemen nadat ik haar reacties op dat Facebook bericht had gelezen. Vind haar wel heel erg knap. Daan lijkt me echt zo’n lieve jongen. Hij pakt kritiek ook goed op en komt superambitieus over. Oh, en ik trek Cecilia heel slecht. Vind haar supermooi maar vind dat ze wel genoeg kansen heeft gehad nu, ik kan haar houding niet aan.
Rikkie kijkt bijna altijd alsof er iets stinkt. Zo’n verwaande blik weet je wel haha
Heel het seizoen erger ik me ook aan Anna die tijdens de “persoonlijke” scene’s alleen maar naar de grond kijkt terwijl ze iets vertelt of uitlegt. Meer mensen opgevallen? Komt heel onzeker over en alsof ze enorm buiten haar comfort zone zit. Terwijl ze in haar vlogs en op IG veel zekerder en bitchy overkomt.
Wat een enorm saai seizoen en wat is alles toch om te janken vergeleken met antm. Zit me echt door de afleveringen heen te worstelen, weet eigenlijk ook niet waarom ik nog kijk.
Kan ik alle afleveringen ergens terug kijken? Ik woon in het buitenland, RTL gemist werkt niet.
Ja ze lijkt heel zenuwachtig en verlegen? Ze zat tijdens die gesprekken in de laatste aflevering ook met haar hand rondjes om haar knie te draaien, alsof dat een soort zenuwachtig tikje was. Maar ik vind het eigenlijk wel verfrissend om haar zo te zien.
Ik snap niet zo goed waarom Rikkie dit ‘moest’ vertellen. Nou ja, misschien vond ze het zelf fijn… dan wel maar verder gaat het de rest toch geen fluit aan wat de dokter zei toen ze werd geboren.
komt er echt geen live finale??? dat is nog nooit voorgekomen toch?
ik denk weer geen genoeg doekoes… wat een prut seizoen hahaha
Ik kwam op youtube seizoen 2 van HNTM tegen (met Kim Feenstra), maar omg, het huidige seizoen is niet veel slechter hoor
Vroeger was het geen live show volgens mij? Is maar beter ook, is echt chaotische meuk.
Die live shows zijn er inderdaad niet altijd geweest @Treacherous. Dat vond ik toen een stuk beter, nu is het meer een populariteitswedstrijd.
Dit is inderdaad een heel saai en gehaast seizoen. Toch vind ik het wel een verbetering ten opzichte van Anouk Smulders… die seizoenen waren in alle opzichten slecht. Ik vind dat ze dit jaar ten minste wel een goede groep modellen hebben.
Voor volgend jaar wil ik: betere editorial shoots, meer afleveringen, meer modellen casten, geen YouTube wannabes, weg met Anna en Nigel Barker (die shoot bij die woestijn was zo lelijk… maar waarschijnlijk houden ze hem toch wel omdat hij zo “bekend” is), geen dubbele eliminaties, geen raar veranderend concept dat toch niet werkt…
Oh en Soufyan, ja hij is een lieve jongen, maar totaal geen model. Niks bijzonders, telkens maar een gezicht, te klein… volgens mij wordt hij echt gespaard van kritiek omdat ze hem willen laten winnen ofzo?
2 Succesvolle modellen van recentere seizoenen:
Sanne de Roo - HNTM seizoen 7
Sanne werd 2e, maar doet wel meer modellenwerk dan winnares Nicky Opheij. Ze loopt elk seizoen de internationale fashion week voor onder andere shows als Armani, Balmain en Dolce & Gabanna. Ook boekt ze verschillende campagnes en magazines.
Liz Lucasse - HNTM seizoen 7
Liz is een veelgevraagd model in het buitenland. Ze staat onder contract bij Paparazzi Models onder de naam Elisabeth en heeft gewerkt voor Hugo Boss en Max Mara maar ook voor veel magazines als Vogue, Elle en Harper’s Bazaar. Ook boekt ze hiernaast veel commerciële campagnes zoals Zalando en Vero Moda. Ik denk dat zij het meest succesvolle model wordt na Patricia.