Hollands Next Top Model

Dankje! Heel interessant!

1 like

Nog meer afhakers?

Ikheb het op de achtergrond aan staan maar het kan me niet meer zo boeien.

2 likes

Een homo, transgender, marrokaan, bouwvakker en Cecilia. :joy:

16 likes

Ik ben niet eens aan het kijken eigenlijk. Dat er tijdens deze aflevering maar twee mensen iets gezegd hebben in dit topic zegt me ook wel genoeg :joy:

1 like

Ik vind het ook niet heel boeiend, ik heb het nu wel aan staan maar ben ondertussen andere dingen aan het doen. Volgens mij zijn er inderdaad heel veel afhakers aangezien het zo rustig is hier haha

1 like

Zelfs op Twitter is het al weken hartstikke rustig

Wie denken jullie dat eruit gaat?

Ik heb echt geen idee.

Ik denk een jongen, want dan is het weer mooi gelijk.

Edit: niet dat mij dat iets kan schelen, maar dat zie je vaak gebeuren.

Wtf heeft die ene man in de jury nou weer aan!? Is het een schort?

4 likes

Anna haar, haar was eerst super vol maar nu zien die punten er zo ongezond en dood uit

2 likes

En vind het commentaar op Daan ook echt niet terecht, “dit is niet wat ik had verwacht”… ze laten die kandidaten blindelings zonder echt een thema of een opdracht fotograferen, hoe kan je dan iets niet verwachten als er geen richtlijnen zijn?

7 likes

Ik vind Daan altijd super sterk. ++++ hoezo werkt Tim zijn zelfde blik wel zogenaamd en die van Daan niet? Vind ook echt niet dat Daan altijd hetzelfde kijkt.

4 likes

Ik vind daan wel echt lief steeds tegen die anderen

1 like

AAAAAAH ik raak zo geïrriteerd van die bullshit verhaaltjes van de jury, get out. Ze zoeken gewoon een excuus

4 likes

Dit programma wordt steeds ongeloofwaardiger

3 likes

Zonde.

Haha wat een beslissing. Doeiiiii hntm :raising_hand_woman:t2:‍♀️

Nahhhhh wat een bullshit. Ik vind Daan echt 1000 keer meer een model dan Soufian of Tim. Gunde het hem echt.

2 likes

Helemaal mee eens! Daan laat zichzelf van zoveel kanten zien, qua blik en qua poses. Vind hem altijd heel classy op foto’s staan, maar ook tegelijkertijd heel sterk en anders.

2 likes

Huh welk dagboek?