Die luca… waaaarooooommmm. En dan zegt hij ook nog mijn moeder is vlogger… nee jochie dat is jouw stiefmoeder.
Wat is nou weer het nut van de nummers opnoemen ipv iemands naam? Vind dat echt een beetje onbeschoft.
Daarnaast snap ik ook niet waarom je groepjes maakt om vervolgens een deel ervan door te laten en het andere deel niet?
Wat een kutprogramma is het ook, haha.
Van die groepjes snapte ik ook niet
Op een gegeven moment stonden er twee jongens en een meisje en die twee jongens gingen door dus helemaal happy en dat meisje stond daar nog zo awkward te wachten. Lekker dan
Ben benieuwd naar aflevering twee
Dat gewoon de helft van de groep dan wegvalt? Haha
Ik snap ook echt niet waarom die Luca door is?! Bweh stom zeg.
Ik snap heel goed waarom
vanwege al die bakvisjes die dan sowieso gaan kijken want OMG LUCA LEKKER DING ZIT ERIN!!
Hij komt uit een dorpje in de buurt van Arnhem ben zo benieuwd waar haha
Over dat hoogblonde meisje: dit zijn de kandidaten die door zijn maar er staan er 20. Er waren er toch 21 door? En zij staat er dus niet tussen.
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/item/630/dit_zijn_alle_foto_039_s_van_de_hntm_casting
Jaa denk ook zoiets hoopte E.ls.t ofzo.
Misschien zien we het als hij in de finale komt haahah.
Huh, het waren er inderdaad 21 ja! Ik vind dat zo vreemd, zou echt zweren dat dat blonde meisje Emma was van een paar seizoenen (?) geleden
Hahah shit! Klinkt me ook niet bekent dus tenzij hij ooit in Arnhem is zal ik hem niet zomaar tegen komen hahaha
Kan nu al niet wachten in afl 3 op de ‘Oh wat is Anna toch geil en we zouden haar allemaal doen’-minuut.
Waarom kijkt iedereen al vooruit en post iedereen spoilers 
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar is veel leuker om alles tegelijk te kijken vind ik haha
Wauw hij is echt prachtig!!
Ik ben even op ASOS aan het scrollen en spot volgens mij één van de deelneemsters (toch?)
Hee ja idd!
Ik keek net op de Instagram van HNTM en iemand in de comments vroeg hoe het dan met kandidaat 21 zit (Emma/Jackie lookalike), en daar reageerden ze op dat zij toch niet mee kon doen omdat ze nog onder contract stond bij een bureau
Zijn er dus toch gewoon 20 uiteindelijk
NOU zeg dan kon Benjamin dus wel gwn door. sjonge
Huhh gek dat ze daar dan niets over zeggen in de voiceover oid