Nee ik kon de riem niet houden, dus ben gelukkig zelf niet in het water gekomen. Met een golden retriever kan je er idd voor tekenen. Bij keeshonden zien de viespeuken gelukkig een hoge uitzondering
Haha heel herkenbaar, ze vind de douche erger dan naar de dierenarts gaan. Maar die geur wil ik niet dagen in mijn huis hebben
Als andere mensen het harnas ook leuk vinden. Pip & Palms heeft nu 25% korting op o.a. de harnassen.
Ik wil meer close-ups zien! Zo leuk.
Ik heb vandaag deze Agility set van de Action binnen gekregen. Onze hond houdt er wel van om overal onder/overheen te klimmen en te springen dus ik denk dat ze dit ook wel leuk vindt. Als het wat minder warm is maar eens proberen. Mocht het een succes zijn, dan willen we ook wel een cursus gaan volgen.
Doet een van jullie agility met de hond?
Nee maar lijkt me wel leuk om eens te proberen binnenkort! Mijn hondenschool geeft alleen hoopers lessen geloof ik. We hebben nu eerst weer wat extra lessen gehoorzaamheid ik moet ook echt weer trainen want anders wordt de juf zaterdag boos.
—————————
Close-up van nieuwsgierig aagje. Hij heeft een vies/rood oogje vandaag. Hij had dit weekend een slome meeuw te pakken op het strand dus ben meteen bang voor vogelgriep.
Op jou ja (Okapi en ik hadden blijkbaar dezelfde instructeur bij de hondenschool, mijn vriend en ik zijn ook vaak op onze vingers getikt hahaha).
Mijn hond heeft trouwens ook heel af en toe een rood oog. Ik kook dan wat water, laat het afkoelen en maak haar oog dan schoon met een tissue of doekje. Is altijd weer na een paar dagen weg.
Haha ja vooral tegen mij en niet tegen m’n vriend. ‘Jij beloond hem te snel’. (Ze vond je hond trouwens heel leuk).
Ik ga eens aan de slag met gekookt water!
Wij zouden vorige week beginnen met sport en spel (soort agility light meer voor het plezier na de twee puppy curcussen) maar hij is net gecastreerd dus ik hoop dat we volgende week kunnen aansluiten. Keek er heel erg naar uit om weer wat samen te doen ik merk dat ik de cursus en de hondjes mis, ik denk dat we het allebei even leuk gaan vinden haha.
Toevallig ook vanochtend precies zo’n stoel met hond die aandacht wilt close-up gemaakt.
Mijn hond houdt niet van paparazzi

Hij staat altijd lelijk op de foto.
Ik snap wel waarom hij na een maand is teruggebracht
Hahaha, ze hebben er voelsprieten voor he? Mijn hond ook, dan ligt of doet ze iets super schattigs en op het moment dat mn telefoon tevoorschijn komt stopt ze ermee . Heb daarom ook vooral foto’s waarop ze slaapt haha
HUh echt
Ja, de vorige had al een hond en vond 2 honden toch te veel
De mijne weet precies te stoppen met het jeuken op de buitendeurmat. Zodra ik mijn telefoon bij pak houdt ze op.
Overigens doet ze dit ook als Jemen haar wandelt. Zodra ze een goede deurmat ziet, gaat ze erop rollen
Jeetje wat fijn dat ie nu bij jou is!