Ik doe dit nu ook vaak inderdaad. Maar sommige mensen schrikt dat dus niet eens af. En dan nog al die lui die dan opeens de discussie aan willen gaan over dat je hond niet goed opgevoed is. Terwijl hun eigen honden duidelijk op alle honden afstormen en dus ook niet echt bekend zijn met de hondentaal š« .
@Vaski ook super naar zeg dat je in je eigen buurt daardoor niet lekker kan lopen. Alsof ze zich niet aan de regels hoeven houden. En dan brengen ze je hond in gevaar maar ook bv het verkeer.
@Bertha Thanks voor de tip. Ik heb er wat over gelezen en het leek me wel wat voor mān hond. Helaas loopt het hier in de regio niet over van goede gedragstherapeuten en hondenscholen dus wordt het ook nergens gegeven in een straal van 30km.
Wat veel mensen hier die dus tegen hetzelfde aanlopen zeg. Rot dat jullie honden dit ook zo meemaken! En dat allemaal omdat andere mensen vinden dat honden maar altijd āleukā tegen elkaar moeten kunnen doen, terwijl er daardoor 100 nare ervaringen worden opgebouwd ![]()