Hondentopic (Deel 1)

Oke dan kijk ik het even aan :slight_smile: ik kan ook nogal snel ongerust worden als het om mijn hond gaat haha :grin: maar voor mezelf? Nee joh, ik ben al lang dood en begraven voor ik naar de dokter ga hahahah

En wat fijn dat je hond zich weer wat beter voelt!

2 likes

Zijn hier nog meer mensen met een westie? <3
Echt een lieverd maar hij is zó eigenwijs en ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben.

1 like

Oh die heb ik vroeger als kind/tiener ‘gehad’. Wat een schatje, maar zeker eigenwijs hahah. Waar heb jij ‘last’ van?

Ohh gaaf! Wij hebben genoeg aan een mandje maar dat is ook zo leuk! Lekker alle parkjes af fietsen

13 likes

aah zo leuk! Dicht bij huis ook. Helaas ga ik mijn oude chagrijnige teckel niet blij mee maken haha

1 like

Ik heb vandaag echt de schattigste hond ooit gezien, was een kruising tussen een labrador en een akita! Echt zo’n cutie

Ik ga met mijn chihuahua 1 keer per kwartaal naar de trimmer en daar wordt hij gewassen. Tussendoor maak ik zijn vacht alleen schoon als er wat troep in hangt, gewoon met een nat stukje keukenpapier of de wegwerphandschoentjes van kruidvat (heb ik eerder wel eens een foto van gepost). Als hij echt van onder tot boven besmeurd is, spoel ik hem gewoon af met water. Shampoo gebruik ik alleen als het echt te erg is, bijvoorbeeld bij diarree als er wat in zijn haartjes is blijven hangen, omdat het naar het schijnt idd niet zo goed is voor hun vacht en huid

Wij wassen de hond eigenlijk nooit. We spoelen hem wel af met water als die echt smerig is, maar volgens is wassen (helemaal met shampoo) niet heel goed voor het beest.

Hahaha wat leuk dat ie het zelf ook zo leuk vindt.
Ik moet eerlijk zeggen dat we de fietskar nog niet zo heel vaak gebruikt hebben. Ik wil eigenlijk eerst nog langs de schoenmaker om te kijken of ze 'm goed dicht kunnen maken. En wij hebben snel de neiging om de auto te pakken als we ergens naartoe gaan, uit luiheid.

1 like

Ik was mijn stabij alleen als ie door de stront heeft gerold. Vorige week was het zo maar twee keer raak (echt zo goor eerst koeienpoep, maar een dag later mensen schijt!!! :face_vomiting::face_vomiting: ) Maar soms kan t ook maanden duren voor hij weer in bad moet.

1 like

Ja en weetje wat het ook is. Inmiddels ken ik de geur van koeien en paarden stront wel. Is vies, maar oke. Schapendrollen zijn al weer een gradatie erger, dan ganzenkak. Maar mensenstront is gewoon zoo zoo zoozoozozoooo ongelooflijk ranzig. Ik ging echt bijna over m’n nek als 'ie 20 meter voor me liep rook ik nog zo’n walm. Toen lekker de auto in met de ramen open naar huis rijden. Oh en ook leuk om hem dan aan te lijnen want hij rolt altijd eerst met z’n nek dus die hele halsband zit onder de poep. Echt niet te doen.

Ik heb een Franse Bulldog, Pip. Ze is super lief en heel aanhankelijk naar mij toe. Zodra onze dochter in bed ligt weet ze dat het Pippie tijd is haha. Gelukkig is ze helemaal gezond en kan ze goed ademen en rennen als een gek.

2 likes

wow ik zat even op Marktplaats leuke kruisingen te bekijken, maar ik kom steeds 1 bepaalde verkoper tegen. Ga ik naar de pagina dan zie ik dat ze 33(!) advertenties hebben met allemaal verschillende hondjes. Na wat googlewerk weet ik zeker dat het een broodfokker is en heb het gemeld bij Marktplaats zelf. Is er nog iets wat ik kan doen want dit is echt absurd, onwetende mensen trappen hier zo in

1 like

Ik denk 2 keer per jaar? Is een kortharige hond (stafford). Is ook geen ‘buitenhond’ die van modder en zwemmen enzo houdt dus eigenlijk wordt ze alleen ‘vies’ van regen dus niet zo hard nodig

In Huissen zeker?

Nee Zonhoven in België.
Heb nu een paar advertenties gemeld en een contact formulier ingevuld. Word hier echt boos van

Is helaas het enige wat je kunt doen… :frowning:

1 like

Ik heb voor twee weken, drie honden in plaats van maar eentje. Het is net alsof ik nu drie kinderen heb, ze zijn zo ondeugend samen en fokken elkaar ook echt op. Het is wel heel grappig en schattig om te zien.

4 likes

Ik was alleen als ze vies zijn, idd met hondenshampoo.

Is dat deze?