Mijn hond is zo lief!
Hij denkt alleen dat het huis van hem is. Ik kan bijvoorbeeld niks op mijn salontafel zetten. Hij springt dan direct op de tafel om te kijken wat er staat. Als het kan, dan sloopt hij het ook meteen. Terwijl hij verder nooit iets sloopt.
Ik snap er echt niets van. Ik heb een keer een stenen vaas op gezet met alleen zand erin, zonder plant of iets dergelijks. Ik dacht: daar zal hij vast niet aan zitten en dan kan ik langzaam aan hem laten wennen aan dat er iets op tafel staat wat niet boeiend is.
Maarja, toen ik boven was, hoorde ik een harde knal. Had hij die vaas van tafel afgegooid, in duizend stukjes en overal zand
Ik laat altijd duidelijk merken dat hij niet op tafel mag komen, boos worden, hem nat maken met de plantenspuit (wat hij echt vreselijk vindt), maar hij blijft het doen. Zucht. Iemand tips?
Ohh jij hebt ook een Teckel. Love it.
Wat voor eentje?
Ahh zo leuk, met een lekkere snor!
Ik heb een Black and tan standaard korthaar! Een echte takkie zeg maar
George werd gister even flink op zijn plek gezet door een oudere, grotere hond die zijn puppygedrag niet zo kon waarderen.
Meneer trok zich er alleen compleet niks van aan en bleef gewoon die hond opzoeken sukkel. Uit bescherming dus maar aan de lijn gedaan en doorgelopen. Stom want er waren andere hondjes ook bij waar ie eigenlijk super lekker mee aan het spelen was.
Hoop dat ie toch ooit wel eens besef krijgt van het feit dat ook hij niet onsterfelijk is.
Hahaha ja die 4 salto’s hier ook inderdaad. Hij vindt alle honden zo mega leuk. Het is ook compleet onmogelijk om gewoon langs een andere hond te lopen als die op 1 km afstand is.
Ah well, liever overenthousiast dan eentje die geen enkele andere hond leuk vindt, toch!
Die van mij vindt alleen de hond van mijn schoonouders leuk, voor de rest gaat ze alleen op de baasjes af, want die aaien Andere honden negeert ze een beetje en ze wil vaak spelen als ze alweer weg gaan.
Hahaha lief! Mijn ouders hadden ook een Franse Bull en die deed precies hetzelfde!
Hahahah ze zouden goede vriendjes zijn, George is echt precies hetzelfde
Net terug van het strand. M’n hond rent tot 2x toe in het water om vervolgens op een surfplank te kruipen van iemand die daar in het water ligt.
Alsof ik een omschrijving van mezelf lees
Hahahahahaha! Herkenbaaaar
Misschien komen we elkaar wel eens tegen als ik bij de alpaca’s ga kijken met Pip
Haha ja inderdaad! George jaagt ze altijd de stuipen op het lijf, maar die wit/bruine blijft toch altijd even terug komen . Wat doet Pip met de alpacas?
Tijd voor een FF-hondenmeeting!
Hondloze FF-ers mogen ook mee.
Ze vindt ze heel interessant en probeert haar neus (d’r hele kop dus) door het hek te duwen…
haha jaaaa
Weet iemand zachte, maar stevige speeltjes? Mijn hond is gek op al die knuffelachtige beesten, liefst met krakende of piepende vulling, maar hij sloopt ze binnen een dag. Dat tikt wel aan… Plastic of rubberspul vindt hij oninteressant.
We hebben al veel geprobeerd, maar misschien bestaat er nog een speciaal merk?
aaaaah, zou onze lab ook doen.