@anon18225511 Wat leuk! Zo leuk om het karakter van zo’n hondje te leren kennen en die kleine typische dingetjes wat echt bij hun eigen persoonlijkheid hoort
@Bertha Wat goed van hem! Hoe gaat het nu inmiddels? Ik volg Nina al een tijdje op instagram en zie af en toe wat dingen voorbij komen en echt super hoe goed alle honden het doen!
Onze hond is dus vrij bang en ik merk dat bijna alle honden naar hem uitvallen, hard blaffen en trekken enzo. Een hond bij ons uit de straat heeft hem laatst zelfs bijna aangevallen, het baasje werd omver getrokken en liet toen de lijn los en de hond hapte naar onze hond, maar gelukkig kon mijn vriend die hond nog bij de riem pakken en rende onze eigen hond buiten ‘bijtbereik’. Kan dit aan onze hond liggen omdat ie zo onzeker is? Of hebben we gewoon pech dat we in een buurt met uitvallende honden wonen? We proberen nu zoveel mogelijk andere mensen/honden te ontwijken, maar het zou voor hem juist ook wel goed zijn om af en toe wat honden tegen te komen zodat hij daar wat beter aan kan wennen, maar dit maakt het er niet leuker op.