Ah ik heb al jullie accounts gevolgd want ik vind jullie honden zo leuk. Word er echt blij van!
Ik ben jullie accounts ook gaan volgen met mijn honden account
sorry verwijderd is de insta van mijn puppy
Daardoor spam ik hier geen/nauwelijks foto’s meer haha
Ik ben wat accounts gaan volgen
Haha ja hij is enorm eigenwijs nu expres de andere kant op kijken en ik mag ook niet meer zijn haar rond zijn ogen wegknippen. Tot zover zijn dogfluencer carrière haha. Ik heb ook vooral een insta gemaakt voor mijn schoonmoeder en de fokker, zij zijn gek op updates en heb geen zin in appcontact steeds. We hebben wel een app met alle eigenaren uit het nest, het is onwijs leuk om te zien dat ze dezelfde trekjes hebben.
Dit is mijn eigenwijze drol drie:
Ah het was zo leuk! Er was een rasdag bij een hondenvijver hier in de buurt. Heel veel hondjes gezien . En ook het broertje van onze hond, al moesten ze niet zoveel van elkaar hebben
.
Ohh bij ut poeleke? Leuk is het daar he
Ja! Kom je daar ook wel eens?
Edit: stomme vraag haha, want anders had je niet geweten dat het zo leuk is daar .
Maar misschien hebben onze hondjes dan wel eens samen gespeeld!
Ja ik heb er vorige week zondag rasdag gehad haha! Maar ben er vorige zomer ook al paar keer geweest. Leuke plek
Ik was op de bank in slaap gevallen en toen ik wakker werd zag ik dit
(Vind het contrast van gedrag binnen en buiten sowieso erg grappig. Binnen kan ze de hele dag luieren. Standaard gaat ze na haar eten 's ochtends ook terug naar bed om verder te slapen haha.)
Heeft iemand enig idee welk ras/welke kruising rassen deze hond zou kunnen zijn? Ik dacht zelf aan een border collie, maar ik twijfel
Doet mij denken aan een australische herder ook!
Wat een snoeeepje
Ik denk een mixje van een toller en een australische herder.
@Harmon @crazyplantlady @LilyAldrin thanks! Lijkt er inderdaad allemaal op!
@Nysmn het is niet te doen, ik ben op vakantie, hij zit in een veldje. Iedere keer als we langslopen komt ie aangerend en gaat direct op de grond liggen op z’n rug. Ik ben verliefd, maar adopteren is een heel gedoe.
Aahww is het een zwerfhondje?
Omg wat een liefje
Wordt ie wel verzorgd daar?
Heel cute Hoop dat alles oké met hem/haar is. Kan altijd heel slecht tegen dieren die op straat leven, ook al is dat in veel landen de normaalste zaak van de wereld.
ah zo sneu! Hopelijk zijn er locals die naar hem/haar omkijken. Adopteren is idd heel lastig om te regelen en duurt volgens mij ook heel lang.
Mijn pup Lola is nu 15 weken en groeit zo hard. Merk dat ik het af en toe wel lastig vind hoeveel meningen je krijgt vanuit de omgeving van andere hondeneigenaren. Lola eet prima maar niet fantastisch en de een vind dat je er dan gelijk mee langs de da moet gaan terwijl ik denk ze is vrolijk en eet genoeg, alleen ze eet niet alles in 1x. Ze krijgt al andere brokken dan in het begin omdat ze een slechte ontlasting bleef houden, was advies van de da. Maar heb het idee dat ze andere type brokken lekkerder vind…maar dat denk ik
Nu heb ik wel meer van dat soort dingen en af en toe maakt me dat zo onzeker. Probeer het maar lost te laten maar had gedacht dat het me minder zou doen
Hoe zijn jullie begonnen/verder gegaan met alleen zijn? Mijn pupper is nu 4 maanden en ik ben net zo ver dat ik alleen naar de wc kan zonder dat hij piept . Vandaag heb ik geoefend met een vuilniszak wegbrengen en toen het geluid opgenomen. Ik was 3 minuten weg en hij heeft geblaft, gepiept en was stil. Steeds een beetje door elkaar. Toen ik terugkwam was hij stil en kon ik dus veilig de deur openen. Maar ik vraag me dus vooral af hoe vaak ik moet oefenen en wanneer ik het zou kunnen verlengen? Pas als hij helemaal stil is?