Hondentopic (Deel 1)

Al zul je dan zien dat je hond er dan ineens niet in wil ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

Veel honden dingen zijn ook helemaal niet wasbaar, vind dat zo gek altijd. Wij hebben een donut ding die wel helemaal wasbaar is. Toch fijn als je er een x een ongelukje gebeurd (na narcose had hij een x echt een meeeeega plas erin gedaan) of vlooieninfasie.

3 likes

Ik ga er eentje zelf maken heb ik al bedacht :sweat_smile:

Ze zijn echt heel mooi, maar ik wil niet weten wat het kost als een touw al 19 euro is.

1 like

Goed idee! En laat ons het resultaat zien :innocent: ik heb een hele garderobe voor mijn hond gemaakt, maar een mand heb ik mij nog niet aan gewaagd.

1 like

Ahh wat verdrietig, wat lijkt me dat schrikken ook zeg. Sterkte!

2 likes

Och wat verdrietig… Gecondoleerd! :heart:

2 likes

Net het laatste rondje met de hond gelopen, zo vertrekken naar de dierenarts. Ik heb zo’n knoop in mijn maag :sleepy:

21 likes

Heel erg veel sterkte :heart:

1 like

Dat is zo verscheurend verdrietig, sterkte!!

1 like

Dat is zo verdrietig, sterkte!

3 likes

Héél veel sterkte, dit soort dingen doen zooveel pijn :worried::heart:

1 like

Ah heel veel sterkte :heart:

2 likes

Wat verdrietig… Echt het ergste gevoel. Veel sterkte :disappointed:

2 likes

Heel veel sterkte :broken_heart: Echt vreselijk om te moeten doen maar misschien een (schrale) troost dat het voor je hondje waarschijnlijk nog het meest lieve is wat je kunt doen op dit moment.

3 likes

Heel veel sterkte! Dit is zo een rot gevoel, je weet dat wat je voor je hond doet het beste voor hem/haar is, maar tering het breekt je hart. Heel logisch dat je je ogen uit je kop jankt. Nogmaals sterkte❤️

1 like

Mijn liefste hondenvriendje wordt morgen na 15 jaar ook ingeslapen :sob::sob:

13 likes

Sterkte❤️
Wat een naar gevoel is het, zo dubbel ook altijd.
Geniet nog even van de laatste momenten en geef jezelf de ruimte en plek om verdrietig te zijn. Vooral niet overhaast doen

Misschien is dit echt een kut opmerking voor sommige, maar ik kwam laatst iemand tegen en die maakt echt hele mooie realistische beeldjes van huisdieren en knuffels enz, ben zelf ook echt aan het overwegen het te laten maken van mijn oude huisdieren.
Is wel iets speciaals vind ik

2 likes

Dajko heeft er snachts nooit uit gehoeven, maar vannacht 2 keer. Slijmerige ontlasting en probeert te poepen maar er komt niks uit, doet sleetjes en piept, zo zielig. Straks toch maar even de dierenarts bellen denk ik

Oh sneu!! Mijn Giardia alarm gaat wel weer af! Ben je nog bij de dierenarts geweest?

Ja, giardia helaas. Dus nu een kuur mee gekregen en de wasmachine zn werk laten doen. Hopelijk gaat t snel beter, vind t zo zielig. T was ook nog even spannend omdat ik ook nog 2 katten heb, maar gelukkig is deze soort giardia niet besmettelijk voor katten.

Tips zijn altijd welkom!

1 like