Vanavond bonbons maken bij de lokale bakker. Zin in
Oh leuk. Deel je het resultaat? En veel plezier!
Als het niet al in mijn maag is verdwenen wel
Waarom dan?
—
Fuck inderdaad. Sterkte
Kwam er net achter dat ik de hele dag mijn trui al verkeerd om aan heb.
Heel veel sterkte
Ik had net mijn eerste schooldag/avond. Wel een introductie maar ben gesloopt .
Vandaag mijn eerste examen gehad, nu moet ik nog een week wachten op de uitslag . Ben dit niet meer gewend. Kan ook totaal niet peilen hoe het is gegaan, uuuugh.
Ik weet niet meer wie de tip gaf maar de app Whering is zo chill, hoe is dit gratis?! Ik heb mijn hele kledingkast ingevoerd en hij snijdt het kledingstuk dan zelf uit. Ik plan nu elke keer van tevoren wat ik aandoe die week en het scheelt me zoveel chaos in mijn hoofd als ik ‘s ochtends opsta en zo naar mijn kledingkast kijk: 🫨
Voorbeeld van hoe het eruit ziet in de app als je outfits hebt samengesteld:
Ik houd zo ook veel beter overzicht wat ik heb of nog wil aanschaffen, en wat ik vaak draag of echt te weinig zodat ik veel gerichter kan kopen
Het kost wel even tijd om al je kledingstukken te fotograferen maar het levert me zoveel op dat het dubbel en dwars waard was. En ik vind het ook gewoon leuk om outfitjes te bedenken, en hij geeft ook suggesties! Nou dit was mijn spreekbeurt over de app, heb helaas geen aandelen
Ik kamp al langere tijd met gezondheidsproblemen waaronder gewichtstoename. Ik heb al 1001 bloedtesten en onderzoeken gehad, let echt heel erg op mijn voeding etc etc maar gewicht blijft een probleem. Nu kom ik net bij de huisarts voor deze klachten en hij zei ‘ja je bent wel dik geworden’. Het is misschien heel overdreven en gevoelig maar ik ben nu ZO hard aan het huilen omdat ik het zo vervelend vind dat we geen oorzaak kunnen vinden. Ik voel me echt een sukkel dat ik het niet onder controle krijg. En daarnaast baal ik ook want ik ben liever dik met lekker eten dan dik met een karige maaltijd en dat is nu dus het geval
Wat een botte hork die huisarts!
dat was ik! ik ben er ook helemaal euforisch mee het maakt het zo veel makkelijker om elke dag te bedenken wat je aan wilt en je vergeet ook niet meer dat je bepaalde kledingstukken hebt
Wat een ontzettende lullige huisarts! Ik snap je reactie helemaal maar heel belangrijk is om te weten dat je waarde van jou als persoon niet afhangt van je gewicht (of je gezondheid in het algemeen natuurlijk.) Je bent nooit een sukker als het gaat om aankomen in gewicht en in dit geval is er ook een medische oorzaak. En ook al was deze er niet, je bent helemaal goed als persoon. Het is echt ontzettend cliche en misschien heb je er helemaal niks aan maar je hebt echt gelijk als je ook voor lekker eten kiest.
Ik zit op school aan mijn opdrachten te werken en zowel mijn koptelefoon als mijn earbuds zijn leeg en uiteraard ben ik mijn reserve koptelefoon met snoer vergeten mee te nemen.
En de mensen om me heen praten veel en hard, waardoor ik ze wel echt nodig heb. Gaat nog een lange middag worden.
Was je naar de dierentuin?
Er kwam iets belangrijks helaas tussendoor
echt heel jammer maar ik houd 'm te goed!