Héél veel sterkte, dit soort dingen doen zooveel pijn
Ah heel veel sterkte
Wat verdrietig… Echt het ergste gevoel. Veel sterkte
Heel veel sterkte Echt vreselijk om te moeten doen maar misschien een (schrale) troost dat het voor je hondje waarschijnlijk nog het meest lieve is wat je kunt doen op dit moment.
Heel veel sterkte! Dit is zo een rot gevoel, je weet dat wat je voor je hond doet het beste voor hem/haar is, maar tering het breekt je hart. Heel logisch dat je je ogen uit je kop jankt. Nogmaals sterkte❤️
Mijn liefste hondenvriendje wordt morgen na 15 jaar ook ingeslapen
Sterkte❤️
Wat een naar gevoel is het, zo dubbel ook altijd.
Geniet nog even van de laatste momenten en geef jezelf de ruimte en plek om verdrietig te zijn. Vooral niet overhaast doen
Misschien is dit echt een kut opmerking voor sommige, maar ik kwam laatst iemand tegen en die maakt echt hele mooie realistische beeldjes van huisdieren en knuffels enz, ben zelf ook echt aan het overwegen het te laten maken van mijn oude huisdieren.
Is wel iets speciaals vind ik
Dajko heeft er snachts nooit uit gehoeven, maar vannacht 2 keer. Slijmerige ontlasting en probeert te poepen maar er komt niks uit, doet sleetjes en piept, zo zielig. Straks toch maar even de dierenarts bellen denk ik
Oh sneu!! Mijn Giardia alarm gaat wel weer af! Ben je nog bij de dierenarts geweest?
Ja, giardia helaas. Dus nu een kuur mee gekregen en de wasmachine zn werk laten doen. Hopelijk gaat t snel beter, vind t zo zielig. T was ook nog even spannend omdat ik ook nog 2 katten heb, maar gelukkig is deze soort giardia niet besmettelijk voor katten.
Tips zijn altijd welkom!
Ben er inmiddels achter dat het puur spelen is. Kwam net thuis en heb even om de hoek door het keukenraam staan kijken terwijl ze me niet zag. Ze was aan het spelen met een van haar knuffels en ineens staat ze op en loopt ze richting de kast en springt ze op naar de boeken. Niet onrustig, of paniekerig, gewoon in speelmodus.
Kon haar dus gelijk corrigeren, dus blij dat ik haar zo heb betrapt.
Altijd zo vervelend als je ze niet op heterdaad kunt betrappen inderdaad! Ik denk ook dat ze het als een leuk vermaak ziet, mijne scheurt ook papier als ie de kans krijgt. Wel fijn dat je haar meteen terecht kon wijzen zodat ze het ook enigszins snapt. Ik had het met graven in de tuin, moest er elke keer bij blijven en direct afkappen als ie weer aanstalten maakte.
Ik ben dit weer zoooo zatttt met uitlaten, elke ronde is alles nat en goor (hoort erbij I know). Ik kijk zo erg uit naar de lente en de lange zomeravonden om te wandelen
Heeft iemand van jullie ervaring met blaffende honden in de buurt waardoor mensen denken dat het jouw hond is en komen klagen
Ik ook het is hier in de wijk en overal waar ik heen ga ook één grote modderboel (nieuwbouwwijk). Verschrikkelijk. Wij hebben onze hond ook pas vier weken, denk echt dat het zo veel leuker nog wordt als het weer een beetje bijtrekt haha
Waarom denken ze dat het jouw hond is? Lijkt me heel vervelend! Zeker als het jouw hond niet is en ja hoe ga je dat bewijzen?
Misschien is dit wel de manier dat het duidelijk wordt. Altijd vervelend als iemand niet kijkt naar de lichaamstaal van je huisdieren
Ik denk dat mijn hond snel voor het eerst loops gaat worden. Haar zusjes zijn het nu allemaal en het is nu daar beneden een beetje gezwollen, wat afscheiding, ze doet meer kleine plasjes tijdens het wandelen ipv 1 grote en ze is ook wat aanstelleriger dan normaal. Sneller schrikken, mauwen als ze het ergens niet mee eens is, drammen als ik niet inga op haar uitdagen om te spelen haha.
Ik heb hier dus geen ervaring mee en ik vind het echt onwijs spannend. Hebben jullie nog tips? Ik heb al een passend broekje waar pads in kunnen en als het zover is blijven de rondjes wandelen beperkt tot aan de lijn in de wijk.
Ahh wat schrikken zo ontzettend lastig als mensen niet naar je luisteren. Wij hebben een beetje hetzelfde met mijn ouders. Hij heeft toen niet gebeten maar fel gesnauwd. Mijn vader zat aan hem terwijl we al 100 x gezegd hadden laat m met rust. Vond het zo naar dat hij zich zo onveilig had gevoeld. Wij brengen hem nu altijd weg als we mijn ouders zien… maar zien mijn ouders ook maar drie x per jaar ofzo.
Je zou met hekjes kunnen werken of een stoffen bench proberen? Dan zit er letterlijk een dak als bescherming over m heen.