Horror horeca verhalen

Ik werk bij Subway en wij doen echt bij alles wat we doen nieuwe handschoentjes aan. Ik verslijt er wel 100 per dag denk ik haha.

14 likes

Idd gebruik er dan ofwel veel ofwel helemaal geen (maar dan wel vaak handen wassen). 1 paar heeft echt 0,0 nut

Het schijnt zo te zijn dat je met handschoenen aan ‘viezer’ werkt dan met je blote handen. Als je viezigheid aan je handen krijgt wil je je handen wassen, viezigheid aan je handschoen voel je niks van, dus ga je nog eerst even aan de kastdeurtjes en de kassa en het wisselgeld en de servetjes en de snijplank zitten voordat je ziet dat er viezigheid aan je handschoen zit.

11 likes

Ja is een soort siroopje toch?
Maar door die enorme hoeveelheid ijs die er altijd bijzit is het echt gewoon water dat in de verte naar cola smaakt haha

1 like

Klinkt inderdaad best logisch.

Je kunt zonder ijs vragen. Dat doe ik altijd want ik houd niet zo van koud drinken.

2 likes

Dat heb ik nog nooit gezien. Maar hier werd de klant gewoon genept, half water half Lipton Ice Tea. Als klant weet je dat niet omdat het glas zo op tafel komt terwijl je betaalt voor een glas ice tea ipv 1/2 water en 1/2 ice tea haha
Valt me echt van die man tegen want het is een heel goed lopend restaurant (al jaren) en dan nept ie zijn klanten zo.

Ja ik heb vroeger als bijbaantje bij de McDonalds gewerkt en daar was het oprecht heel streng qua hygiëne!

3 likes

O bah dat verhaal van de waterkoker doet me met terugwerkende kracht kotsen

1 like

Vind het helemaal bizar om te zien dat ze daarmee ook de kassa bedienen en geld aannemen.

2 likes

Wij deden bij mijn ene bijbaan wel ijsthee uit zo’n grote petfles, en een beetje ijs maar nooit water erbij. Echt niet. Dat soort dingen heb ik nog nooit meegemaakt ergens waar ik heb gewerkt

1 like

Misschien had deze klant het specifiek besteld? Hahaha het is onwaarschijnlijk maar het zóú kunnen!

1 like

Ja, dat dacht ik ook nog even maar mij leek de kans ook echt klein haha

Ah wist ik niet!
Maar dit was plat water bij ice tea met prik. Ik xal er nooit achterkomen denk ik haha

Heb ook bij MacDonalds gewerkt, tophygiëne, alleen blijft de hamburgerservering verdacht. Er staat een officiële tijd op tussen maken van en verkoop van de burger. Als die voorbij is (bijv. 30 min.), dan moet je m weggooien. Hier werd niet echt nauwkeurig opgelet… Bestel daarom ook altijd eentje zonder augurk, zodat ik zeker weet dat ie vers is!

4 likes

Ja dat doe ik ook altijd. Cheeseburger zonder augurk, cola zonder ijs en friet zonder zout. Dan wordt alles vers gebakken.

2 likes

Ik heb een jaar als receptioniste in een hotel gewerkt. Qua hygiëne was daar niks op aan te merken. Wij hadden wel eens een gast die overal in de (bad)kamer gepoept had. Maar echt overal… muren, bed, douche, wc. Je rook het vanop de gang. Die kamer moest helemaal opnieuw geverfd worden. Wij hebben die kosten gewoon verrekend via zijn CC.

Oh en ik werd eens om 2 uur ‘s nachts gecontacteerd door Moordzaken. Ze wilden een getuigenis over een gast.

24 likes

Ik vraag me nog wel eens af of je dan écht verse krijgt of dat er gewoon een stukje augurk vanaf afgeplukt is, soms zijn die “verse” ook niet meer super heet namelijk.

4 likes

Ja vraag ik me ook af. Bestel altijd zonder augurk en in het begin ging dat altijd goed maar de laatste tijd lijken die ook minder vers

I knew it!! Nouja maakt niet uit, hou nog steeds van big Mac haha

1 like