Jaaaaaaa
bier over mijn net gewassen haar
kutzak
Ik zit trillend op de badkamer want ziek en niet geslapen :’( en ik vlieg straks naar huis gvd
Ik word daarom altijd een beetje een raar soort opgewonden als mijn vriend naar bier ruikt/smaakt als we zoenen. Een soort van Pavlov-reactie gelinkt aan m’n vroegere hoe-life.
Dat gezegd hebbende. Ik moet naar de wc maar de KPN-monteur kan elk moment komen. En ik heb m’n vriezer de hele nacht open laten staan. Huilon.
- Het leven
- Mensen
- Waarom mensen niet zo leuk zijn als dieren
- Toe zijn aan niets doen maar dat je niet niets kunt doen en je dus dood verveelt.
- M’n werk
Ik heb vakantie, dus ben ik ziek 
Kon er de klok op gelijk zetten

Ik begon de dag met 10 muggenbulten op 1 been. Inmiddels zijn er 5 op dat been erbij gekomen en 3 op mijn andere been. Plus een insectenbeet van een ander vliegend object.
De jeuk is killing
Dat ik al twee weken ongesteld ben 
Dat ik morgen weer ga werken na vakantie en ziek zijn en ik er nul zin in heb want wil niet sociaal doen en mijn hersenen weer gebruiken
Dat mijn grote chillstoel niet door mijn trappenhuis paste toen we hem gingen verhuizen. Nu is er een zielige lege hoek in mijn huis en moet ik mijn mooie stoel uit elkaar gaan slopen en hopen dat hij 1) dan wel door het trappenhuis past en 2) dat ik hem weer een beetje netjes in elkaar krijg…
Geen goede jas aan hebben als het kutweer is
De dikke spinnen die constant in m’n huis zijn en dat ik geen huisgenoten heb die ze kunnen wegjagen
Dat er net een duifje aangereden en half dood/zielig flapperend op de weg lag en ik aan de vrachtwagenchauffeur half huilend heb gevraagd of hij het beestje alsjeblieft kon helpen en erover heen kon rijden😭
Sorry, ik weet dat het heel sneu is, maar ik moest even lachen toen ik me inbeeldde dat je half huilend iemand vroeg om alsjeblieft over een dier heen te rijden. De tegenstelling daarin.
Maar ik snap dat je hem uit z’n lijden wilde verlossen.
Ja die gozer keek me ook aan alsof ik gek was en of ik niet bedoelde dat hij er NIET overheen moest rijden. NEE GOZER LAAT ME DIT NIET NOG EEN KEER VRAGEN DOE HET GEWOON GVRDM
- Marley & me
- besef op zondagmiddag dat het morgen weer maandag is
- denken aan vroeger en m’n ouders en hoe heerlijk probleemloos het leven toen was
Dutjes. Tijdens helemaal top.
Achteraf voel je je door een vrachtwagen overreden en voor dood achtergelaten.
Maar heeft hij het gedaan?
Ja dat wel, was heel opgelucht dat het klaar was.
Ja hoe doen mensen dit 
1/10 dutjes is een succes bij mij
Ik vind het nieuwe nummer van Famke Louise chill. Haat op mezelf & huilon & OMG