Ik vind het nieuwe nummer van Famke Louise chill. Haat op mezelf & huilon & OMG
Omdat ik vast niet de enige ben die regelmatig denkt: Fuck my life, waaarrrooooom gaat dit zo/doe ik dit/gebeurt dit
Vandaag:
Kom ik er precies na het bevestigen en betalen van een grote gebakbestelling er achter dat ik niet op aanstaande vrijdag ophalen maar volgende week vrijdag ophalen heb geklikt. FML
Kom ik er 5 minuten na de start van mijn eerste yoga les achter dat het geen goed idee was vorige week om eeltsokken uit te proberen. Mijn voetzolen lieten heel zen los. FML
Mijn laptop past in geen enkele laptoptas die een beetje leuk is of niet gelijk +150 euro. En ik heb m nodig voor school. FML.
Ik heb een Fitbit Charge 2 cadeau gedaan en een dag later werd de Charge 3 gelanceerd. Kom ook lekker met m’n eieren na Pasen. FML
Mijn vriend snurkte vannacht extra hard en extra goor, schoppen, draaien, duwen, wakker maken…niks hielp. Ja, voor 2 sec mss en dan begon het weer. En toen ben ik maar lekker bij m’n babietje in bed gaan liggen. Geen idee wat ie heeft gegeten, maar hij laat vieze stinkscheten
Ik dacht: leuk doe een hoge broek met blote enkels aan.
Kom er op kantoor achter dat als ik zit het praktisch een kuitbroek wordt en heb al 2 weken mijn benen niet geschoren+de schilfers hangen er aan. Fml.
Ik verf mijn haar altijd koel licht blond. Nu heb ik een ander duurder merk. Was nieuw en omdat het beter zou zijn voor je haar heb ik deze gepakt (extra vocht inbrengend en de formule is een soort doorzichtige gel dus makkelijker te gebruiken).
Alleen nu heb ik het uitgewassen en gedroogd en is mijn haar heel donker “blond” met een hele lelijke warme gloed terwijl de kleur die ik gebruikt heb 10.0 is. Dat zou dus niet warm moeten zijn en ook niet donker. Mijn haar was ervoor ook echt wel licht genoeg. Haat mezelf zo erg. Het was mooi blond en nu is het zo lelijk
Wat voor een kleur heb je van jezelf? Ik vind het sowieso altijd erg dapper als mensen hun eigen haar durven te verven als het een blondtint moet worden.
Ik heb bruin haar van mezelf maar heb het al een hele tijd licht blond. Ook zelf geverfd overigens. Helemaal vanaf zwart haha. Heb ook een tijdje zilver gehad en ijsblond met een koele paarsige gloed. Maar dat was zo shit te onderhouden dat ik dat heb opgegeven.
Anyway het is gefixt. Ik had nog een andere verf van de week in duitsland gekocht. Ook een nieuwe soort. Nu is mn haar koel natuurlijk blond. Niet meer zo licht als eerst maar dat is voor de herfst en winter eigenlijk helemaal niet erg. Eind goed al goed haha
Dit had ik vanochtend ook, maar dan precies tussen mijn wenkbrauwen. Nu heb ik daar een rode stip die veel meer opvalt. Top!
Op vakantie zijn waar het doel rond het zwembad hangen is, en dan zonneallergie hebben.
Mijn neuspiercing die na 5 maanden nog steeds niet helemaal genezen is. Inclusief vochtbultje
Tea tree olie werkt heel goed tegen vochtbultjes. Misschien dat je dat ook nog kunt proberen?
@Goldenmilk Neusvleugel. Ja, ik had er de eerste paar maanden een knopje in, want direct een ringetje (wat ik graag wilde) raadde ze af. Na een paar maanden teruggegaan om te laten checken, was helemaal genezen volgens haar dus kon er een ringetje in. Maar het ging niet zo makkelijk (lees: heel pijnlijk), dus denk dat hij toch niet helemaal genezen was of misschien een beetje beschadigd door het wisselen. Zie het dus niet zo zitten om weer te wisselen.
@BiloxiParish Ja dat doe ik nu inderdaad weer dagelijks, maar het enige wat ik tot nu toe merk is dat mijn huid rondom de piercing uitdroogt. Maar ik hou vol, lees overal dat die dingen heel hardnekkig kunnen zijn.
En fix+ olie? Verkopen ze bij alloverpiercings. nl
Daar zit wel tea tree in maar ook nog andere oliën waardoor het minder uitdrogend werkt.
Ik gebruik dat spul eigenlijk altijd als mijn gestretchte oren geïrriteerd zijn. Dan zijn ze binnen 2 dagen weer ok.
Dat glamourdag over zijn top heen is. Was ik eindelijk van plan genoeg leuk spul in te slaan voor de rest van de winter, doen er maar 2 winkels mee. Ach ja, 20% korting was toch al een wassen neus.
Die heb ik ook gebruikt, vond het inderdaad fijn spul maar merkte helaas geen verschil aan het bultje zelf. Vandaar dat ik nu het grovere geschut (pure tea tree olie) probeer. Dank je voor het meedenken iig!
Hahahhaha, sorry. Het zijn er niet echt twee maar voor mijn gevoel waren het er altijd meer
Jaa ik snapte hem wel een beetje,
Maar gelukkig doen “mijn” winkels nog mee