Als je grover geschut wil proberen dan zou ik van de tea tree olie afblijven en naar de dokter gaan. Die heeft een soort zalf met antibiotica wat je erop kan smeren.
Ik heb net mijn lievelingskopje voor koffie kapot laten vallen
Als het grote stukken zijn kan je het misschien lijmen
Er waren een paar grote stukken maar voor de rest alleen maar kleintjes dus ik heb er al ritueel afscheid van genomen.
awww
Maandagochtend. En ik lag net zo lekker
Parkeerissues. We hebben 4 parkeerplaatsen voor ons huizenblok (fileparkeren). Maar de 1e auto (die van m’n vriend) staat iets te ver naar achteren. En op parkeerplek nr 4 staat een fuckin vouwwagen…iets te ver naar voren! Dus nu moeten de buurvrouw en ik 1,5 parkeerplaats delen met 2 auto’s.
Vanmorgen wilde ik daarom m’n vriend z’n auto stiekem verplaatsen. Hij wil liever niet dat z’n auto te ver naar voren staat, want dan staat ie deels voor een steegje en is hij bang dat niemand er meer uit kan. Terwijl niemand dat steegje gebruikt! Probeerde te starten…doet die auto het ineens niet? Okeeee, laat maar. We gaan wel verder met 2 auto’s in 1,5 parkeerplaats + een beetje straat proppen.
Dat nr 1 en 4 door mannen wordt bezet heeft er niets mee te maken volgens mijn vriend. Halloooo als jouw auto iets naar voren stond en die vouwwagen iets naar achteren dan konden de meisjes gewoon parkeren hoor. Ik raak alleen al opgefokt door het typen van dit bericht
Ik moet huilon omdat ik geen leuk cadeau kan vinden voor mijn vriend’s verjaardag en hij ook totaal niet mee helpt. ZEG GEWOON WAT JE WIL.
“Maakt me niet uit”
De verwarming op kantoor doet het niet door de verbouwing ergens in het pand. Hij werkt morgen pas weer
Ik heb net per ongeluk gezien wat mijn vriend gekocht heeft voor mijn verjaardag Huilon voor mij want ik ben heel slecht in geheimen dus ik flap het er waarschijnlijk straks al uit. Huilon voor hem want hij heeft echt zijn best gedaan om iets leuks te verzinnen.
Naar Antwerpen gaan op zondag speciaal voor de Uniqlo en dan als je er bent erachter komen dat alle winkels op zondag dicht zijn
“Bra party” bij Hunkemöller
Alleen van deze mooie nazomerdag kunnen genieten vanachter mijn kantoorraam.
En vroeg opstaan in het donker, ik haat dat zo.
Als je stroopwafel niet op je mok past
Dikke winterjas mee en 'm overal mee moeten zeulen omdat het opeens hartje zomer is
Thuis werken en dat je hond je dan heel de tijd verwijtend aankijkt, omdat ze wil spelen en wandelen, maar dat je tussendoor maar kort tijd hebt en je dan steeds een soort van schuldig voelt.
Ik besloot vorige week eens te “investeren” in een Wolford panty, haak ik er vandaag met m’n ring achter en zit er een ladder in.
Daag 30 euro.
Nagels lakken
ik voel je pijn dit is mijn nachtmerrie.