Huilon

Ben extra vroeg begonnen met werken zodat ik lekker naar buiten kon. De boodschappen zouden tussen 13 en 16 bezorgd worden, maar er is vertraging en het is er nog niet. Zit ik alsnog thuis te wachten tot ik weg kan :frowning:

Drie keer raden waar ik vanavond ging eten. Ze belden net om te cancelen :sob:

Per ongeluk zoete witte wijn gekocht :cry:

14 likes

Intens huilon

1 like

Ik had laatst in een Britse winkel de Britse versie van een van m’n favo producten meegenomen want er zat 2x zo veel in vergeleken met de Nederlandse versie. Maar het is gvd een totaal ander product en helemaal niet lekker :weary:

Waarom bezorgt de Burger King ineens niet meer?

Hier nog wel!

1 like

Was mijn ijskoffie vergeten in de vriezer :sob::sob:

6 likes

Ik weet niet of het waar is, maar ik zie recentelijk steeds meer video’s op social media dat je deze flessen juist in de vriezer moet leggen en daarna een soort van blenden om een ekte ijs frappucino te krijgen

Haha nou als je ze dus niet te lang in de vriezer legt is het ook heel lekker! Dan krijgt het een soort van slush puppie structuur ofzo?
Maar nu kon ik de fles op zijn kop zetten en kwam er niks uit :joy::joy:

Nieuw parfumflesje kapot laten vallen op de badkamervloer :sob:

1 like

Ruikt je badkamer wel heel lang lekker :see_no_evil:

Dat iedereen zo vaak aan me vraagt hoe het met mn kind is.

Ik heb
GEEN
kind

16 likes

Huh hoezo vragen ze dat dan? Gewoon random gokje of je een kind hebt?

Blijkbaar zie ik er moeder-achtig uit ofzo haha. Of ze vergissen zich vaak in de persoon aan wie ze het vragen. Een aantal van mijn collega’s zijn zwanger geweest, misschien daarom

Haha ja eens :joy:. De kat wil de badkamer ineens niet meer in door de intense geur hahahaha.

1 like

gezakt voor m’n rijexamen en nu is er voorlopig geen plaats meer voor een her, vanwege Covid…

1 like

Wat kut! Wanneer zou je mogelijkerwijs wel weer kunnen?

1 like

Mijn cappuccino is koud, maar had zo’n error dat ik hem gewoon heb opgedronken. Zou dat eigenlijk slecht zijn?

1 like

Nee, ik laat hem vaak express koud worden.
Gewoon omdat ik het lekker vind

1 like