Ah. Ja. Ik ook weleens, maar ik dacht dat niet opgewarmde koffie misschien slecht is. Maar wel logisch dat dat niet zo is, idd.
Ik voel mij met de minuut minder snugger, haha.
Waarschijnlijk in Oktober pas weer, tenzij er iemand tussendoor uitvalt of wilt verzetten.
Ik duim dat er nog eerder een plekje voor je vrijkomt!
Mijn hielen liggen open door nieuwe sneakers en nu voel ik iedere keer als ik een trap op of af ga die wonden openscheuren
Ik vond dat ik de laatste tijd zo’n zachte huid had en was echt blij met m’n skincare routine. Maar ik kom er net achter dat het gewoon mijn handen zijn die heel ruw zijn geworden van sporten
Hoe lang moet het normaal erin ongeveer? Ik heb wel interesse
Ongeveer 30 minuutjes. Nu had ik hem er echt 2 uur ofzo in laten liggen hahah.
Dit ga ik vandaag acuut proberen (en een timer zetten)
Omg zo’n zin in!!
Ja en je kan hem beter te kort en in leggen dan te lang. Na een halfuurtje gewoon even kijken en schudden. Als het nog zo dun is als daarvoor, weer terug in de vriezer leggen.
Dat de tv hier kapot is. Amper 3 jaar oud.
Mijn airpods zijn kapot en het is te warm voor mijn draadloze koptelefoon (zo’n groot Bose over-ear ding). Nu kan ik geen muziek luisteren tijdens mijn 5 minuten durende wandeling naar de supermarkt. Huilon
We hadden eindelijk ons droomhuis gevonden, we hebben 10.000 euro boven de vraagprijs geboden en alsnog zijn we met 10.000 euro overboden
Net na het sporten een boodschapje gedaan, waaronder wat biertjes. Had dit keer net geen portemonnee bij in m’n sporttas (betaal via telefoon) en kreeg het gewoon NIET mee! Ben 27, maar lijk zonder make-up blijkbaar toch nog onder de 18 :’). Huilon, want nu moest ik eerst weer naar huis en vervolgens terug naar de supermarkt #heelzwaarleven
Alles ze van BE is (of mogelijk ander land), is het wel 18j
Ik wil juist weer een keer dat ze het vragen, ben 26 en wil wel weer eens 25- geschat worden haha
Ik ging afgelopen week naar m’n psychiater, vroeg de receptioniste of ik voor de kinder-en jeugdpsychiatrie afdeling kwam. Ik ben 30 (wel zonder make-up ook haha). Gelukkig dacht iemand anders later dat ik een medewerker was dus m’n eigenwaarde was weer iets gered.
Shiiit! Is het een optie om nog hoger te bieden of is het einde verhaal?
Nee het was iedereen moet zijn bod uit brengen voor 12.00 uur vandaag en we dachten dat we met 10.000 boven de vraagprijs wel goed zouden zitten… Belde de makelaar op om te zeggen dat er 3 mensen onder ons hadden geboden maar ook 2 mensen hoger. De hoogste dus 10.000 boven ons. Echt balen want we hadden het ook kunnen bieden, maar we dachten dat dit voldoende zo zijn.
Ik werk op een middelbare school (bijbaantje) en wordt regelmatig voor leerling aangezien haha, ik weet nooit zeker of ik dat als compliment moet opvatten of niet