Huilon

50+ers die dan met de vrienden groep wat bestaat uit stelletjes die dan dronken met elkaar naar de stad gaat in de trein.
En luid dat ze zijn. Tieners zijn nog minder vervelend.

2 likes

Jaa maar dan wel als enige zonder partner.

2 likes

Heeft een beetje dezelfde vibe als groepen vrouwen die gezellig gaan winkelen in de grote stad op zaterdagmiddag. Eerst gezellig met de meiden bijkletsen in de stiltecoupe, dan een frapusjino van de starbucks en dan met z’n 5en naast elkaar door de stad slenteren :+1:

edit: ohja en vlak voor het poortje op het station op zoek naar je ov-kaart natuurlijk, en daarna vlak na het poortje op de rest wachten :heart_eyes:

20 likes

Hahah oh god ja ik zie dit helemaal voor me. En dan ook nog even langs het studentenhuis lopen waar ze elkaar van kennen en zoveel herinneringen hebben beleefd. En dan even fotootjes ervoor maken en tegen iedereen die langskomt zeggen: ‘wij woonden hier heeeeel lang geleden’

1 like
  • Mensen die ‘oprecht’ gebruiken.
  • Amerikanen die 20 keer ‘like’ in één zin zeggen (zoals Micah in LIB).
6 likes

Ik word gewoon misselijk van jaloezie op deze foto :joy: geniet alsjeblieft voor ons allemaal!

2 likes

Verschrikkelijk weer inderdaad!

2 likes

Forummers die op de Malediven zitten en foto’s posten terwijl het hier 9 graden is :roll_eyes:

dit is uiteraard een grapje

8 likes

Toen ik op de Filipijnen was waren de weersverwachtingen op de app ook ruk, maar was gewoon een dagelijks buitje van 5 min. Enjoy!

3 likes

Mannen met te weinig baardgroei die wel hun baard laten staan. Net zo’n dot schaamhaar.

11 likes

Ja ziet er ook uit als een typische dode dieren vreettent

2 likes

Als je iets met red velvet smaak besteld en het met smerige aardbeismaak is :cry: :cry: red velvet heeft niks te maken met aardbei, als je het niet begrijpt als fabrikant/bedrijf biedt het dan niet aan als red velvet. Groetjes van een red velvet snob (volgens mijn vriend) :smiling_face_with_tear:

10 likes

Jaaaa ik voel deze echt helemaal!

3 likes