Huilon

• leuke winkels waar koffieketens in komen
  • mannen met blouses met korte mouwen, net buschauffeurs
  • afzakkende panty’s
  • plassen met een jumpsuit aan
  • als je een appje stuurt met een emoji (ja millenial) en die emoji op een eigen regel komt te staan
  • het woord ‘happy’ in het nederlands. “Daar word ik niet zo happy van”
  • De woorden bonusvader en bonusmoeder
  • Boekenkasten op kleur gesorteerd
  • Collega’s die zicht te goed voelen om de vaatwasser uit te ruimen, of uberhaupt maar kun kopje erin te zetten
  • Mannen die hun aanwezigheid altijd kenbaar moeten maken door hard te fluiten, te zingen (‘pampampampam’), of de meest flauwe grappen te maken
11 likes

Voicemail
Bijna niemand spreekt ooit nog een relevante voicemail in
Het duurt heel lang voor je hem kan afluisteren
En als je het derde bericht wilt luisteren dan moet je eerst drie andere berichten luisteren en dan pas krijg je hem weer (tenzij je alle voicemails “bijhoudt” maar niemand doet dit toch?)
Mensen zetten echt een fucking irritante stem op als ze voicemail inspreken en zeggen ineens zinnen zoals “ik hoor je graag even” wat je nooit in het echt zegt
Je krijgt vaak ook een opmerking als “ik probeerde je al even te bellen maar je nam niet op” ja, nou en?

Ik heb hem net uitgezet, heerlijk

17 likes

Het woord slokje. Of troostslokje :tired_face:

Troostslokje heb ik nog nooit gehoord, gelukkig maar.
In welke context wordt dit gebruikt? :face_holding_back_tears:

2 likes

God ik denk aan een baby? Hoorde het ook een keer tiettoetje genoemd worden, vlak voor het slapen.

Dat vond ik echt heel erg.

3 likes

O lord

Ja, gaat over borstvoeding geven. Baby laten drinken om te troosten

Jezus wat goor

5 likes

Haha ja de handeling vind ik niet goor maar puur de klank van het woord

1 like

50+ers die dan met de vrienden groep wat bestaat uit stelletjes die dan dronken met elkaar naar de stad gaat in de trein.
En luid dat ze zijn. Tieners zijn nog minder vervelend.

2 likes

Jij over 25 jaar.

3 likes

Jaa maar dan wel als enige zonder partner.

2 likes

Heeft een beetje dezelfde vibe als groepen vrouwen die gezellig gaan winkelen in de grote stad op zaterdagmiddag. Eerst gezellig met de meiden bijkletsen in de stiltecoupe, dan een frapusjino van de starbucks en dan met z’n 5en naast elkaar door de stad slenteren :+1:

edit: ohja en vlak voor het poortje op het station op zoek naar je ov-kaart natuurlijk, en daarna vlak na het poortje op de rest wachten :heart_eyes:

20 likes

Hahah oh god ja ik zie dit helemaal voor me. En dan ook nog even langs het studentenhuis lopen waar ze elkaar van kennen en zoveel herinneringen hebben beleefd. En dan even fotootjes ervoor maken en tegen iedereen die langskomt zeggen: ‘wij woonden hier heeeeel lang geleden’

1 like
  • Mensen die ‘oprecht’ gebruiken.
  • Amerikanen die 20 keer ‘like’ in één zin zeggen (zoals Micah in LIB).
6 likes

Ik word gewoon misselijk van jaloezie op deze foto :joy: geniet alsjeblieft voor ons allemaal!

2 likes

Verschrikkelijk weer inderdaad!

2 likes

Forummers die op de Malediven zitten en foto’s posten terwijl het hier 9 graden is :roll_eyes:

dit is uiteraard een grapje

8 likes

Toen ik op de Filipijnen was waren de weersverwachtingen op de app ook ruk, maar was gewoon een dagelijks buitje van 5 min. Enjoy!

3 likes

Mannen met te weinig baardgroei die wel hun baard laten staan. Net zo’n dot schaamhaar.

11 likes