Harde ringtones
Linkedinberichten met een heel levensverhaal met vaak hele heftige psychische problemen. Natuurlijk mogen dit soort verhalen er zijn, maar hoezo moet dit op een werkplatform Linkedin?
En dan de categorie “inspirerende” Linkedinberichten. Deze zag ik laatst voorbijkomen en was wel echt het toppunt:
Eigenlijk gewoon LinkedIn dus.
Moet er echt een beetje van huilon
Hoe houdt zijn ene beenspier veel hoger op dan de ander
Wat bedoel je?
Dat komt gewoon door de stand lijkt mij? Een been voor, een achter, en zijn achterste been is wat gedraaid naar buiten en hij staat op zijn tenen. Puur optisch
Hij spant ze sowieso heel erg aan waardoor ze soort van fronsen als wenkbrauwen hahaha
Mensen die te dicht voor de roltrap langs lopen waardoor je er bijna tegenaan knalt als je voor de verandering een keer kan doorlopen op de roltrap en dus een beetje vaart hebt.
Ooh dit doet me denken aan wat ik vandaag zag gebeuren! Bij mij in het winkelcentrum zit zo’n rolband/loopband (hoe heet zoiets?) naar de parkeergarage waar je je winkelwagen ook op mee kan nemen, en medewerkers van de supermarkt gingen zo’n hele slinger met winkelwagens op die band omhoog vervoeren. Met die lange rij wagentjes bleven ze iets te lang stilstaan voor het eind van de naar beneden gaande band dus de mensen die daarop stonden met hun kar vol boodschappen konden niet doorlopen. Totale paniek op die band haha! Gelukkig ging het net goed. Was niet heel handig😅
- leuke winkels waar koffieketens in komen
- mannen met blouses met korte mouwen, net buschauffeurs
- afzakkende panty’s
- plassen met een jumpsuit aan
- als je een appje stuurt met een emoji (ja millenial) en die emoji op een eigen regel komt te staan
- het woord ‘happy’ in het nederlands. “Daar word ik niet zo happy van”
- De woorden bonusvader en bonusmoeder
- Boekenkasten op kleur gesorteerd
- Collega’s die zicht te goed voelen om de vaatwasser uit te ruimen, of uberhaupt maar kun kopje erin te zetten
- Mannen die hun aanwezigheid altijd kenbaar moeten maken door hard te fluiten, te zingen (‘pampampampam’), of de meest flauwe grappen te maken
Voicemail
Bijna niemand spreekt ooit nog een relevante voicemail in
Het duurt heel lang voor je hem kan afluisteren
En als je het derde bericht wilt luisteren dan moet je eerst drie andere berichten luisteren en dan pas krijg je hem weer (tenzij je alle voicemails “bijhoudt” maar niemand doet dit toch?)
Mensen zetten echt een fucking irritante stem op als ze voicemail inspreken en zeggen ineens zinnen zoals “ik hoor je graag even” wat je nooit in het echt zegt
Je krijgt vaak ook een opmerking als “ik probeerde je al even te bellen maar je nam niet op” ja, nou en?
Ik heb hem net uitgezet, heerlijk
Het woord slokje. Of troostslokje
Troostslokje heb ik nog nooit gehoord, gelukkig maar.
In welke context wordt dit gebruikt?
God ik denk aan een baby? Hoorde het ook een keer tiettoetje genoemd worden, vlak voor het slapen.
Dat vond ik echt heel erg.
O lord
Ja, gaat over borstvoeding geven. Baby laten drinken om te troosten
Jezus wat goor
Haha ja de handeling vind ik niet goor maar puur de klank van het woord