Mensen die midden op een fietspad gaan wandelen. En als je dan belt dat ze dan eerst langzaam omdraaien om te kijken wat er aan komt.
Heb even een deja vu. Volgens mij hebben we exact dit gesprek al eens gehad. Ik vertelde die anekdote over mijn scheet in de tuin, en jij postte dit filmpje.
Oke jij was het niet, maar iemand postte exact dit filmpje onder mij.
Je mag mij wel bannen hoor😘
Ugh die bank en die stoel staan ook veel te dicht op elkaar
Hahaha of denken dat je op een normaal volume zit te telefoneren in de trein maar eigenlijk super hard praat maar je dat niet doorhebt door de nc
Dikkie, dikzakje, vetzak en alle varriaties hierop als koosnaam voor slanke mensen
Mannen in leggings.
Harde ringtones
Linkedinberichten met een heel levensverhaal met vaak hele heftige psychische problemen. Natuurlijk mogen dit soort verhalen er zijn, maar hoezo moet dit op een werkplatform Linkedin?
En dan de categorie “inspirerende” Linkedinberichten. Deze zag ik laatst voorbijkomen en was wel echt het toppunt:
Eigenlijk gewoon LinkedIn dus.
Moet er echt een beetje van huilon
Hoe houdt zijn ene beenspier veel hoger op dan de ander
Wat bedoel je?
Dat komt gewoon door de stand lijkt mij? Een been voor, een achter, en zijn achterste been is wat gedraaid naar buiten en hij staat op zijn tenen. Puur optisch
Hij spant ze sowieso heel erg aan waardoor ze soort van fronsen als wenkbrauwen hahaha
Mensen die te dicht voor de roltrap langs lopen waardoor je er bijna tegenaan knalt als je voor de verandering een keer kan doorlopen op de roltrap en dus een beetje vaart hebt.
Ooh dit doet me denken aan wat ik vandaag zag gebeuren! Bij mij in het winkelcentrum zit zo’n rolband/loopband (hoe heet zoiets?) naar de parkeergarage waar je je winkelwagen ook op mee kan nemen, en medewerkers van de supermarkt gingen zo’n hele slinger met winkelwagens op die band omhoog vervoeren. Met die lange rij wagentjes bleven ze iets te lang stilstaan voor het eind van de naar beneden gaande band dus de mensen die daarop stonden met hun kar vol boodschappen konden niet doorlopen. Totale paniek op die band haha! Gelukkig ging het net goed. Was niet heel handig😅