Ik kan nu dus niks anders gaan doen tot ik het gevonden heb he
https://www.bol.com/nl/p/medisana-ad620-aroma-vernevelaar/9200000038630600/?Referrer=ADVNLGOO002033-G-59402269676-S-472220944707-9200000038630600&gclid=Cj0KCQjw6rXeBRD3ARIsAD9ni9A55PMostMCfZFW6btJWQruxI1MAHRTlNgtl8FbJXbEgee1gX3TLP0aAubpEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
@anon31745129 Haha nee sorry, het was echt geen vernevelaar. Er zat alleen gewoon een vloeistof in die heel lekker rook. Er zat ook geen gat in waar iets uit kon komen iig.
Qua vorm iets wat hier op lijkt en denk qua product ook hetzelfde, maar dan dus helemaal wit en helemaal rond.
Is poeder wasmiddel beter voor je was en in verhouding goedkoper als vloeibaar wasmiddel?
Ik gebruik al jaren alleen maar poeder, voornamelijk omdat het beter is voor je machine en goedkoper. Dat is een win win situatie.
Mijn kleding ruikt altijd schoon en fris als het gewassen is. Ik gebruik eigen merk ah puur
Hoe wassen jullie een zwart-wit gestreept t-shirt?
- Met de witte was
- Met de zwarte was
- Ik gooi altijd alles bij elkaar, dus doe het in de machine zonder erover na te denken
- Ik twijfel ook elke keer
- Anders?
0 stemmers
Ik twijfel dus elke keer als ik dat shirt uit de wasmand haal om de was uit te zoeken
Ik doe wit apart en zwart bij gekleurde was, de zwart-witte shirts doe ik bij gekleurd en dat gaat goed
Ik ben vooral bang dat de zwarte strepen sneller vaal worden als ik het bij wit doe (en als ik het bij zwart doe: dat de witte strepen sneller dof worden )
Bij mijn andere gestreepte shirtjes, sweaters
Ik zou het risico niet nemen. Kans is groot dat je daarna met kapotte of verbogen plankjes zit te kijken. Ik heb zelf geen vaatwasser maar in mn ouderlijk huis wel. Daar is ooit het enige āach het zal wel los lopenā moment geeindigd in een kapotte snijplank haha
Ik gebruik die van Robijn, heb het idee dat die jet altijd wel goed doet.
Ik heb hier onlangs wat over opgezocht en had gelezen dat poeder voor witte en sterk bevuilde was het best zou zijn (omdat het krachtiger is), maar dat het wel kan aan je trommel blijven plakken itt vloeibaar wasmiddel. Het is dan blijkbaar belangrijk om regelmatig op hoge temperatuur te wassen en evt je was na te spoelen
@Hazel
Hehe ik twijfel ook altijd blij om te zien dat ik niet de enige ben
Maar meestal doe ik het bij de zwarte was en was het met wasmiddel voor bonte was (wasmiddel voor wit zou kunnen verbleken dacht ik)
Ik heb geen wasmiddel meer voor zwarte was, zag zelf niet echt verschil en was ook gewoon niet tevreden van diegene die ik heb uitgeprobeerd⦠Dus ik ben ook benieuwd naar nog aanraders voor zwart wasmiddel?
Ik vind wasmiddel trouwens maar een duur iets pff! Tegenwoordig was ik steeds met formil van de lidl voor de gekleurde was.
De tip is om 'm goed af te spoelen of te soppen met kokend water. Goed tegen de bacterien en je plankje kan er veel beter tegen dan de vaatwasser!
Ik vind moeten en willen een groot verschil, in principe moet je niks, maar ik wil zeker 1 keer en het liefst 2 keer per week stofzuigen omdat ik dat fijn vind.
Ik heb een wasvraag: ik heb deze jurk nieuw en dus nog niet gewassen.
In het labeltje staat enkel handwassen, wat ik echt raar vind? Het is volgens mij geen speciale jurk, er zit (buiten die streep aan de zijkant misschien) niet echt iets fragiels aan, dus mijn idee is om het gewoon op 30° mee te wassen. Ik zie dat dat ook het voorschrift is dat op de website is.
Zie ik iets over het hoofd dat ik wel kan verpesten door deze gewoon in de machine te gooien?
Ja ik heb geloof ik delicaat en wol (delicaat is wel maar heel kort dus misschien doe ik wol), maar goede tips, bedankt!
Tip voor de roosters in de afzuigkap:
Zet een grote pot water ol het vuur. Zodra het kookt een kop baking soda bij doen. Dan rooster erin 5 minuten laten koken en die komt er weer als nieuw uit.
Graag gedaan
Deze ga ik van het weekend proberen, heel benieuwd!
Help, ik heb net per ongeluk kaarsvet gemorst op het rugkussen van de bank. Weet iemand hier een grootmoeders trucje voor om het eruit te halen zonder dat ik het erger maak?