Huishoudtopic #1

Ohh dit heb ik ook al zo vaak geprobeerd maar werkt bij mij echt niet.

In theorie wil ik elke dag stofzuigen, zeker als straks onze baby er is. We hebben een hond dus het is echt één groot harenfestival overal altijd. In de praktijk komt het er hooguit 2x per week van, zeker in drukke periodes zoals nu! We hebben eens in de twee weken een schoonmaakster die de keuken en badkamer grondig aanpakt, dweilt en als er tijd over is nog wat klusjes doet, maar alsnog kom ik veel te weinig aan het huishouden toe. :neutral_face: Ben echt geen goede huisvrouw.

Ik heb de huishoudhemel bereikt: ik heb de vacuüm zakken van primark ontdekt. Net mijn 8 winterjassen herleid tot 2 schattige pakketjes die heel de zomer slechts 1/463920 van de plaats in mijn inloopkast innemen!!

9 likes

Ik heb toevallig net die zakken bij de Action gehaald voor de winterdeken :grimacing:

2 likes

Waar heb je die gekocht dan ? :heart_eyes:

Online, bij die site met dat blauwe mannetje :wink:

1 like

Aaah hebben!!

Ja hij is echt heel fijn!

iemand een tip voor alle vliegen in huis doordat het raam openstaat met deze hitte?
reeds ondernomen acties:

  • anti vliegen sticker aan raam geplakt
  • wierook branden :nauseated_face:

Ik heb een jumpsuit waar een kauwgom inzat toen ik m ging wassen. Nu is die kauwgom een soort harde vlek geworden in de zak. Weet iemand hoe ik dit eruit krijg?

even in de vriezer, schraap je het er zo af!

1 like

Thanks, ga het vanavond meteen proberen!

Ik ben op zoek naar een goede stofzuiger. Liefst wel niet te duur, liefst max 120eu. Heb wel veel huisdieren, dus veel losse haren. Iemand tips?

Zou in ieder geval kiezen voor een stofzuiger zonder zak. Ik heb een hond die veel verhaard, iedere x dat ik stofzuig leeg ik ‘m gewoon. Als je er een met zakken koopt geef je daar een fortuin aan uit.

1 like

Ik wil heel graag een kruimeldief kopen. Heeft er iemand budget tips of ervaringen? Vind het altijd zon gedoe om voor kleine kruimels meteen helemaal een stofzuiger te pakken. Echt die struggles om hem daarna weer in de kast te stoppen enzo. Word er nu al agressief van :rage: kruimeldief dus :grin:

1 like

Ik til altijd de hoeken van het matras op, maar dan pak ik ze dus bij de kant die niet tegen de muur komt.

Wat kan ik doen tegen vaal geworden zwarte spijkerbroeken? Bij de naden enzo worden ze een beetje wittig/grijs… echt zo lelijk :disappointed:

1 like

Oh dit moet ik ook echt gaan doen! Super goed idee.

1 like

Je hebt van die verfcupjes die je in de wasmachine kunt doen, daarmee kun je 'm weer mooi zwart maken! Of gewoon in een emmer met verf natuurlijk.

1 like

Ohh thanks! Dat ga ik proberen!

Iemand tips voor bestek dat met roestvlekken uit de vaatwasser komt?