Ik heb er ook last van. Geen idee waarvan.
Yes hopelijk is dat de bron en ben je er snel van af!
Deze zijn echt top. Je moet er dan wel een plaksetje bij kopen. Maar ze hangen hier al meer dan een jaar en het lijkt echt alsof het gewoon in de tegels geboord zit. Ook onze toilethouder etc. hebben we allemaal met dit systeem opgehangen en is nog nooit losgeraakt of wat dan ook. En vind ze ook nog niet eens zo lelijk als bv die witte haken van de IKEA (die bij mij overigens ook nooit bleven plakken).
Bij mij werkte appelazijn gewoon puur in een glas met vers houdt folie erop met kleine gaatjes heel goed. Ze stofzuigen kan je ook nog proberen als ze ergens met z’n allen chillen. En ramen en deuren opzetten naar buiten helpt ook maar dan wel even je verwarming uit. zijn echt schijtbeesten dus succes en sterkte!
Ik hoop dat het de planten zijn,dan heb je de oorzaak gevonden!
Dit ziet er wel goed uit. Heb je zelf ook al is iets moeten verwijderen? En hoe zag het er toen uit?
Ik niet, maar mijn ouders gebruiken het ook en die hebben wel eens iets moeten verwijderen. En je ziet een klein beetje lijmresten maar die kan je er met een beetje schuurmiddel weer heel erg makkelijk af krijgen. Wij hebben wel gladde tegels, weet niet of dat een verschil maakt.
Hoe bergen jullie eigenlijk jullie jassen op? Ik woon in een appartement en heb een staande kapstok. Maar daardoor pak ik steeds de jassen die bovenop hangen en zie ik de jassen die eronder hangen veel minder snel waardoor ik die gewoon veel minder draag. Daarnaast vind ik het ook onpraktisch eigenlijk en niet perse “leuk” ogen. Ik zat te denken aan een kledingrek maar ja waar zet ik die en het zal dan een hele stevige moeten zijn ivm de zware winterjassen bijv.
Ziet er nu niet netjes uit maar zo heb ik het in mijn studio. Hangen 5 zware jassen aan en nog 5 lichte jassen. Is gewoon een kledingrek van de ikea met metalen hangers!
Wij hebben veel inbouwkasten en een smalle gang, dus we hebben een van de inbouwkasten helemaal gestript en een houten rails ingehangen. Dat is nu onze kapstok kast met de jassen op kledinghangers. Enerzijds ideaal want uit het zicht, veel ruimte en je ziet alle jassen goed. Anderzijds beetje onhandig want natte jassen moeten eerst buiten die kast drogen om te voorkomen dat het daar een muffe bende is.
Iemand een tip hoe je witte pluisjes kan voorkomen op zwarte kleding nadat ze in de was zijn geweest?
Ik vind het vreselijk als de deken op bed niet meer goed in de hoes zit. Zelfs met opmaken (schoon beddengoed) lukt het vaak niet om hem er strak in te krijgen. Heeft iemand hier dé truc voor, ook om hem een dag later weer goed te krijgen zonder dat je zelf in die hoes hoeft te kruipen?
Ik snap je ergenis. Sinds ik overtrekken heb met een knoopsluiting aan de onderkant, blijft de deken er goed inzitten.
Bij de punten pakken en uitschudden? En zorgen dat je een goed passend overtrek hebt dat je kan sluiten aan de onderkant.
Ik vind de burrito methode echt een uitkomst. Meteen strak bij het opmaken en dat blijft eigenlijk ook zo tot de volgende keer verschonen . (wel elke week dus weet niet hoelang het goed blijft)
Ik speld mijn deken in de hoeken vast met grote veiligheidsspelden!
Sommige dekbedovertrekken van H&M hebben dat ook! Staat dan wel in de beschrijving van het product.
Ja volgens mij was er toen nog een forummer die zei: naaa serieus gewoon twee enorme gaten in mijn dekbedovertrek van de H&M. Moet wel een productiefout zijn want het is gewoon niet doorgestikt.
Ik moet binnenkort een wasmachine kopen, draai gemiddeld 2 wassen per week en vind het eigenlijk zonde om heel veel geld uit te geven. Maar ik wil vanuit duurzaamheidsoogpunt ook niet voor een goedkoop merk gaan dat niet lang meegaat.
Nou heb ik het plan opgevat om wel een wasmachine van een bekend merk te kopen (denk Miele, Bosch etc) maar dan refurbished. Heeft iemand hier ervaring mee en zou je het aanraden?
Wat zijn de spullen die jullie hebben gekocht die het schoonmaakleven veel makkelijker maken?
Ben echt een luie schoonmaker maar ik hou wel van een schoon huis. Dus ik wil best geld uitgeven zodat ik er minder moeite in hoef te steken.
Draadloze steelstofzuiger staat al op het lijstje in ieder geval.