Plumeau met allesreiniger inspuiten zodat hij een beetje vochtig is?
Misschien zo’n handswiffer? Volgens mij heb ik de nepperd bij Action gekocht, daar zit ook zo’n houdertje bij om ze in te stoppen voor een of twee euro.
Heb je een gewone plumeau gebruikt of een jaloezieënplumeau? Die bestaan namelijk ook en werkten bij mij beter dan een gewone plumeau.
Nee zo’n soort hand swiffer zoals @hoppa zegt. Ik heb gewoon geeeeen geduld haha, dat zal ook wel mee spelen 
Eraf klikken en in bad leggen? Dat deed mijn moeder vroeger, ik heb geen bad, misschien dat onder de douche ook nog wel wil werken?
Holy shit, haha! Geen bad hier, maar lijkt me ook wel een heftige klus. Ik ga mn vriend wel lief aan kijken of jij het wilt doen
Ik las ‘eraf likken’ 
Ik heb een licht Karwei kleed met een tapijtreiniger schoongemaakt en hij was weer als nieuw!
Zo’n ding gehuurd (met speciale shampoo)

Tip: doe je spijkerbroek in een ziplock zakje, daar omheen nog een plastic zak en dan 24 uur in de vriezer doen 
Trots dat ik in dit topic een tip kan geven.
Heeft er iemand een tip voor een goede stickerverwijderaar? Ik heb een koelkast volgeplakt met voetbalplaatjes uit 2010 die ik er graag vanaf wil hebben.
Hg stickerverwijderaar. Volgens mij ook bij de ah te koop
Ben de afgelopen dagen enorm aan het ontspullen! Heb echt alles uitgezocht, van make up tot sokken etc. Ben normaal al een organize freak maar heb de laatste dagen echt de puntjes op de i gezet. Voelt altijd zo enorm lekker. Ben ook echt een beetje een rare want ik blijf maar lades en kasten opentrekken om te genieten van mijn werk
.
Geweldig zo een ding. Na mijn bruiloft ga ik hiervoor sparen. Zag er een voor minder dan 1000 euro van karcher. Weet nu al dat dit een verrijking van mijn leven is, de bank, matrassen, tapijten 
Welke stofzuiger hebben jullie? Ik ben op zoek naar een nieuwe stofzuiger en zie door de bomen het bos niet meer. Heb een robot voor beneden, maar de hal, trap en boven sla ik vaak over omdat onze “gewone” stofzuiger zo’n groot lomp, zwaar ding is en daar heb ik dan geen zin in.
Ik heb weinig eisen, met/zonder zak maakt niet uit. Steelstofzuiger die draadloos is lijkt me handig, maar zijn die krachtig genoeg ivm kattenharen? Hij moet vooral licht zijn en genoeg zuigkracht hebben. Speciale opzetstukken voor de bank/trap/tapijt/whatever is ook niet perse een vereiste, mag wel maar hoeft dus niet.
Budget is Max €100, een Dyson past echt niet in ons budget haha.
De grijze wondersponsjes van de Action! Die sponsjes zijn sowieso geniaal.
Ik heb deze en ben erg tevreden. Vrij licht en goed voor kattenharen. Momenteel bij bol wel duurder, ik heb er toen €84 voor betaald. Misschien is die ergens anders wel goedkoper!
Ik gebruik altijd gewone lakens ipv hoeslakens. Voor mijn pijnlijke lichaam is dat een stuk makkelijker werken dan zo’n hoeslaken met elastiek waarbij je het matras steeds een heel stuk moet optillen.
Etherische citroenolie werkt echt supergoed!
Ik heb een steelstofzuiger van Dirt Devil en dat ding is geweldig! Was volgens mij rond de €100. Hij zuigt beter dan mijn gewone (zakloze) stofzuiger!
Ik heb ook twee katten en dat ding heeft geen enkel probleem met kattenharen of (klein) grit. Mijn vloerkleed is nog nooit zo schoon geweest!
De eerste keer dat ik de stofzuiger ging gebruiken baalde ik hoe snel het reservoir al vol was, tot ik het opende en me realiseerde dat al dat stof en haar uit mijn kleed kwam 
Accuduur is ongeveer 4 uur, maar als je de turbostand (ideaal op vloerkleden) met lichtje gebruikt dan gaat het wel sneller. Mijn huis is niet zo groot dus kan makkelijk in één keer het hele huis doen. Daarna weer aan de lader. Enige nadeel vind ik dat het lampje het alleen op turbostand doet, want dat ding is ideaal. Maar ja, mijn oude stofzuiger had ook geen lampje dus 
Oh ja en mijne moet je opladen met een oplader (stekker aansluiten aan stofzuiger), terwijl er ook steelstofzuigers zijn die je gewoon terugzet in hun houder waarin ze opladen. Hij komt wel met een ophangmechanisme, maar ben te lui om die op te hangen dus klem 'em gewoon altijd ergens tussen zodat hij niet omvalt.
EDIT:
Whoa, hij is opeens een stuk duurder geworden!

En als ik op de link klik om naar het artikel te gaan…
Ik ben heel content van mijn stofzuiger, van het merk Hoover! Was oorspronkelijk wel boven de €100, maar was een showmodel bij mediamarkt en zo gekocht voor €60 denk ik.