Huishoudtopic #2

Ik heb deze gekocht via marktplaats, voor 35€ (nieuw is 75€). In mijn eigen stad op te halen :). Heb idd op die breedte gelet (@Feather)
Strijkijzer neig ik naar die @Quinn tipt maar vind het wel een hoop geld voor iets wat ik ons net zo goed niet zie gebruiken :sweat_smile:.

2 likes

Ik heb eigenlijk niet zo veel zwart, dus was donkere kleuren samen. Vind dat deze geur sowieso heel lang blijft hangen, zo lang je de wasmachine niet overlaadt. Moet er ook wel bij zeggen dat ik maar een kleine trommel heb, dus misschien als je een grotere hebt dat je dan wel 2 waspodjes per was kan gebruiken.

1 like

Succes! Hoop dat je niet teleurgesteld bent!

3 likes

Ik word hier zo gelukkig van, who am I hahaha. In de bonus bij de AH.

31 likes

Hebben we ook haha.

2 likes

Ik had dit opgezocht want ik wilde mijn vriezer graag op mijn wasmachine zetten maar ik vond overal dat dat niet kan omdat het schudden vd wasmachine de vriezer beschadigt idd.

2 likes

Mijn tante had dat. Maar deze stond wel op een plank die boven de wasmachine was bevestigd. Weet niet of dat mogelijk is? Dat je een op een of andere manier een plank tegen de muur kan bevestigen? Moet wel stevig zijn voor gewicht natuurlijk.

4 likes

Ik weet wel dat je een koelkast en vriezer na verplaatsen (bv verhuizen of levering) even uit moet laten staan zodat de koelvloeistof weer goed verdeeld in het apparaat. Lijkt me dus niet helemaal de bedoeling als hij heen en weer schudt door de wasmachine.

2 likes

Kennen jullie nog leuke actieve instagramprofielen met huishoudelijke tips?

3 likes

Rotterdamse poetsqueen is the one and only!

4 likes

Chill hoe heet dit ding? Kan ik kijken of ze 'm bij mijn Albert Heijn ook hebben.

Edit: nevermind gevonden! Hij heet Joseph

2 likes

Het merk heet Joseph Joseph.

Nancy.birtwistle! In haar hoogtepunten staan allemaal filmpjes. Ze heeft zelfs een boek geschreven hierover hahaha.

3 likes

aurikatariina, ook op youtube met cleaning video’s van enorm vervuilde huizen.
dankzij haar tips heb ik de oven helemaal blinkend gekregen + de badkamertegels kalkvrij.

4 likes

Gocleango! Professionele schoonmaakster met een schoonmaakbedrijf uit Amerika.

2 likes

Ik heb 2x30L en heb huismerk Jumbo of Hoogvliet (Gwoon) 30L zakken in een langwerpige / hoge uitvoering!

edit: oh ik lees nu dat je voor een kleinere uitvoering kijkt.

@Perzik vanwaar de boze emoji?

5 likes

Oeps met scrollen gebeurt denk, niet bewust! Heb m weggehaald

1 like

Dacht ik al :sweat_smile:

1 like

Ik had een koelkast met vriesvak op de wasmachine staan. Wel met een plank er tussen. Dat heeft drie jaar zo gestaan denk ik? Aan de koelkast mankeerde niets, maar was al wel tweedehands of nog ouder. Hoorde bij de studio. De wasmachine heeft het daarna nog drie jaar gedaan en ging toen stuk. Dat ding was al tweedehands. Beide dingen stonden in de badkamer. Lang verhaal kort, bij mij was het prima!

4 likes

Nat doekje met afwasmiddel. Maar ben geen queen huishouden, dus geen idee of het goed of slecht is maar het wordt wel schoon.

3 likes