Ja dat is wel een goeie! Maar ik krijg de hendel er niet af. Ik weet niet of ik iets mis of dat het idd niet kan. Anders werkt een doekje vol azijn misschien ook wel.
Beetje late reactie, maar ik vind het echt wel verschil maken met mijn hooikoorts! Zeker als je de ramen dichthoud. Ik heb er eentje van Philips
Ik word er zo schijt (pun intended) ziek van dat er elke keer vogelstront op mn schone was komt. Is het prachtig weer om de was buiten te drogen, zit er altijd wel ergens weer kak. Kan ik wéér aan de gang. Grrr
Je bedoeld waar het water op je koffie drupt? Je kunt het hele apparaat ontkalken door hem vol te gooien met azijn, half door laten lopen, half uurtje wachten en dan de rest door laten lopen. Wel ff daarna 3 keer met water laten lopen.
Ik heb een nieuwe blouse binnen die naar rook stinkt wat zijn rokende mensen toch ranzig met hun stink gedoe.
Ik wil de blouse morgen aan maar wil hem niet wassen. Hoe krijg ik die rooklucht er goed uit?
In de douche hangen en gaan douchen. Lekker heet en douchedeur dicht?
Miss dat het werkt?
Ja het is gelukt! Er zitten nog een paar kleine vlekken die ik nog moet fixen maar komt goed!
Ja het gaat er inderdaad niet uit! Heb m al gestoomd met de handstomer. Inmiddels zit er ook al foundation op dus hij moet sowieso gewassen worden nu😂
Ik laat stinkende tweedehands kleding een dag in water met azijn weken en daarna lang programma wassen en buiten laten drogen
Bedankt voor je tip! Ik heb echt al heel vaak alles doorlaten lopen maar er blijft maar troep uitkomen. Ik denk dat het waterreservoir vies is of iets dergelijks. En dat ding waar dan het water door heen gaat om daarna in het filter te komen, krijg ik er met geen mogelijkheid af. Ik durf het apparaat ook inet omgekeerd in een bak met water te zetten. Misschien dat ik via Philips nog iets kan vinden.
Heeft iemand ooit een tapijtreiniger bij de praxis gehuurd? Is er een van Kärcher zie ik. En deed het wat?
Ik heb er vorig jaar een bij de gamma gehuurd, het water was echt extreem smerig, dus het doet zeker wat, maar het was hard werken en het kleed werd zeiknat en het was niet zo satisfying als gehoopt.
Ik huurde er vorige week een van bo-rent via karwei. Echt bijna zwart water wel heel bevredigend haha.
Vond het ook zwaar werk maar als je dan meerdere keren water opzoog bleef het echt niet zo nat.
Thanks @Krabsalade @Ovenschaal en @mikselke!
Waar ik een beetje bang voor ben is dat als het zooo nat wordt, mijn vloerkleed niet meer mooi terug valt zegmaar. Is best wel hoogpolig en ben bang dat het daarna zo hard wordt?
En hebben jullie er zelf een soort reinigingsmiddel in gedaan nog?
Heb verschillende offertes aangevraagd voor professioneel laten reinigen maar Omg dat is gewoon kapot duur. Zeker €130 meer kwijt. Mijn kleed is 3 bij 2 haha.
Bij mij ging het ook om een hoogpolig tapijt en dat kwam wel goed hoor, heb het wel buiten laten drogen. Je zag daarna ook echt wel dat ie witter was, maar ik hoopte echt in een soort Tell Sell-reclame te belanden en dat effect bleef uit.
Ik wil misschien afstappen van wasverzachter en azijn gaan gebruiken. Google maakt me niet duidelijk of ik nou gewone eet-azijn in de wasmachine moet hooien of schoonmaakazijn, wie heeft het verlossende antwoord? En zowel azijn als wasparfum heeft geen zin denk ik he?
Ik doe al jaren gewone keukenazijn in het bakje van de wasverzachter.
En sinds een aantal weken doe ik daar een kneepje wasparfum vuh
Heft de azijn niet de geur op van de wasparfum? Ik vroeg het me af omdat ik las dat azijn geurtjes neutraliseert.
Ik gebruik natuurazijn.