Huishoudtopic #2

Het stinkt trouwens niet en er lijkt een soort van metaal aan de witte deeltjes te zitten?

1 like

Wow wat fijn! Welke stofzuiger heb jij? Ik heb ook een steelstofzuiger maar die kan echt maar 20 min mee ofzo. Ik ben atm ook aan het wachten totdat ie weer opgeladen is en ik weer door kan met schoonmaken :sweat_smile:

2 likes

Bosch ready’y serie 2 denk ik? Staan veel codes en namen op hahaha

2 likes

Ik zou even verhaal halen bij de fabrikant van de kraan of installateur want dit lijkt me iets raars, alsof er deeltjes van de kraan meegespoeld worden door het water.

3 likes

Ik heb dus een nieuwe vaatwasser, en daar hoort een
‘Home connect’ app bij. Die heb ik gedownload, apparaat gekoppeld. Maarr om hem te starten op afstand zie ik dat ik moet drukken op een remote start knop? Die ik niet zie… en de knop die op de foto aan staat was voor het verbinden met de app, als ik die nogmaals indruk staat er niet op de app dat remote start geactiveerd is of iets, dus snap er niks van. Van deze functie kan ik ook geen fotos of filmpjes van Siemens vinden ofzo, alleen het koppelen aan de app staat online (dat is dus al gelukt). Iemand die toevallig dezelfde vaatwasser heeft en wel weet hoe en wat? :sob:

1 like

Via de instellingen knop normaal gesproken, dan staat er start of go of plus. Maar zie geen instellingen knop bij jou? Of heeft t een ander symbool dan i misschien…

Die info knop drie seconden ingedrukt houden hoe je ook de wifi instelde en dan die functie zoeken

Op eens stofzuigermondstuk, gewoon die normale, zit aan de onderkant van die stickers die de vloer beschermen tegen krassen. Heeft iemand enig idee waar je zulke stickers kan kopen? 1 is er al helemaal af zag ik en de ander is al half vervaagd.

1 like

Bij mij op de markt staat altijd een kraam met stofzuigerzakken, opzetstukken etc, misschien daar? Anders kun je ook een nieuwe zuigmond kopen.

3 likes

Ik haal net mn was uit de wasmachine en de geur die er aan hangt kan ik het beste omschrijven als verbrand haar :unamused:

Ik heb wel een badmat mee gewassen met antislip onderkant en ik zie dat die nu allemaal gaatjes heeft op verschillenden plekken, dus ok denk dat saar miss stukjes van zijn losgeraakt?

Wel echt vies, maar het zijn sokken/ondergoed en handoeken dus hoop dat het nog wat wegtrekt!

3 likes

Wat kun je dan met zo’n app? Meldingen als de vaatwasser klaar is enzo?

4 likes

Ik moet het nog een beetje uitvinden, weet het nog niet zo goed. Lukt deze digibeet nog niet allemaal om goed in te stellen. Maar je krijgt bv meldingen wanneer je zoutvoorraad moet toevoegen, wanneer je vaatwasblokjes op zijn. Je kunt bepaalde programma’s als favoriet instellen op basis van wat jij belangrijk vindt (reiniging, duurzaam, stil, snel, wat voor vaat er in gaat etc), die kun je dan ook starten vanaf de app. Ook via spraakherkenning.

1 like

Stel je hebt zonnepanelen en hebt gratis verbruik dan kan je op afstand vaatwasser aanzetten. Maar ja ook de onderhoudsmeldingen.

1 like

Waarmee maken jullie je houten tafels schoon?

2 likes

Ik heb vlekken op mijn Renovlies/stuc behang, had het met wondersponsje geprobeerd maar dat werkt blijkbaar niet als de muur een kleurtje heeft - op m’n witte muren gaat het wel goed.

Iemand tips?

Foto

1 like

Dat heb ik niet, is een taupe/zand kleur haha!

2 likes

Pledge meubelspray

2 likes

Voor mij werkt een paar uur buiten hangen altijd prima. Eventueel baking soda, dat haalt ook geurtjes weg

1 like

Helpt het om in de badkamer te hangen tijdens het douchen? Dmv de stoom

2 likes

Je kunt ook sprayen met azijn, als het droog is ruik je daar niks meer van.

1 like