Ja dat heb ik nu!! Maar ik vroeg mezelf af waarom ik het andersom had gedaan omdat dat helemaal niet logisch is
Hahaha ik vond het ook een gekke constructie, ook omdat ik het idee heb dat dat zakje net te groot was om op het rooster te leggen en de bovenkant er goed op te doen…
Ja het is natuurlijk echt allemaal super goedkoop spul
No problem, mn moeder had vorige week precies hetzelfde euvel. Kan de beste 65jarige overkomen!
Waarom durf je dasty niet in je badkamer te gebruiken? Ik gebruik het zelf ook in m’n keuken, maar beschadigt dit dingen?
Dasty heeft o.a. ook een badkamerreiniger Dasty badkamerreiniger kopen? - Wibra Nederland - Dat doe je goed. (en allesreiniger, afwasmiddel, etc. zie wibra website)
Als je natuursteen etc hebt kan je je tegels beschadigen.
Ohh ja natuurlijk! Ik heb een simpele woningbouw badkamer dus dit komt niet eens in me op💀
Sinds kort hebben wij een inductieplaat en ik merk dat ik zoekende ben hoe ik deze het beste schoon kan houden. Vanwege ons composieten werkblad is het wel belangrijk dat dit middel niet bijtend/zuur is of op andere wijze beschadigd.
Vooralsnog gebruik ik de allesreiniger Marcels Green Soap.
Ik gebruik altijd glassex
Eventueel een beetje Dreft? Scheelt echt aan de vlekken die erop zitten, wij nemen het elke avond af met de keukenreiniger van Method en het is eigenlijk nooit echt vies. Eventueel napoetsen met een droge microvezeldoek als je wilt dat het gaat glanzen.
Wat @Philo zegt, het is te agressief voor mijn badkamer helaas. Pink stuff is bijna volledig gemaakt van natuurlijke ingrediënten. In de keuken werkt Dasty wel top! Nog niet de badkamer reiniger gebruikt daarvan
Ik doe met dreft voor als er echt veel vet spetters zijn en verder met glassex.
Voorkomen dat het vies wordt. Via Bol heb ik inductiebeschermermatjes gekocht, die voorkomen dat de pan schuift, voorkomen krassen en viezigheid. De matjes kunnen in de vaatwasser.
Als ik toch vlekken zie gebruik ik op aanraden van de winkel Dreft.
Ik gebruik afwasmiddel voor gewoon en eens in de zoveel tijd deze:
Dan krijgt het (naast dat het er schoon van wordt) een soort laagje waardoor het ook weer makkelijker is om schoon te houden in de toekomst
Ik wil een doos kopen om mijn kerstboom vochtvrij op te bergen maar ik ben heel slecht in afmetingen. Denk dat ik een boom heb van 2m en je kan alle takken er los uithalen. Zo’n zak lijkt me niet vochtvrij genoeg?
Je hebt blijkbaar kunsstof opberg boxen/tassen speciaal voor kerstbomen. Kwam ik achter nadat ik mijn doos echt niet meer kon redden met drie rollen tape
Goed nieuws, theezakjes kunnen bij het gft!
Ah, fijn! Moet wel eerst nog door mijn 5-jaar voorraad komen
Ik heb de memo gemist dat dit eerst niet kon, deed dit altijd al haha