Die zijn er ook in helemaal wit. Ik heb ze in de kasten staan met kruiden, beleg, bak ingrediënten ed. Staat erg netjes.
Kent iemand toevallig een goed merk voor mogelijke wall dispensers voor e.a. rijst, havermout maar dat er iets chiquer/leuke kleur/stylish uitziet? Ik kom veel tegen dat meer op de witte cereal dispenser bij een hotelontbijt lijkt. En anders gaat dit een diy worden.
Eindelijk een mini-vaatwasser aangeschaft!!! Met raampje! Ga nu poeder en zout kopen, als iemand nog (in het komende kwartier) tips heeft hoor ik het graag. Ik heb je posts nog een beetje in mn hoofd @inezweski dank nog!
Heb je zo eentje vrij staan of gaat dat alsnog in een kastje oid?
Op het aanrecht! Ik haal de foto zo weg maar ben helemaal blij, hij doet het top! Heb zout en poeder en glansspul gekocht
Heb je een linkje?
Tof ja!
Ik wil nou ook een vaatwasser
doe het haha, ik woon hier al 5 jaar en vond het tot nu toe onzinnig duur/verwend maar had het echt eerder moeten doen. Er staan er best een paar op marktplaats, denk dat ik hem ooit ook wel weer goed kan verkopen als ik verhuis.
Ossengalzeep al geprobeerd?
Wat leuk! Ik twijfel er ook al heel lang over. Maar ben bang dat mijn borden te groot zijn en dat ik alsnog dingen los moet afwassen. Alles of niks dan maar. En dat ik weer meer geld uitgeef uiteindelijk ivm de vaatwasproducten. En gebrek aan ruimte. First world problems.
Een shout-out voor dit wasrek. De deur kan gewoon dicht dus loveeeee:
Ik woon samen met dochter en ben bang dat zo’n mini te klein is. En nu kijk ik naar vrijstaande vaatwassers
Wow dat ziet er top uit! Bij ons staat echt permanent een wasrek in de woonkamer, is me een doorn in het oog, maarja, de was moet toch drogen. Fijn dat je hem ook kan inklikken!
Ja deze is zo chill. Maar mijn shirts zijn te groot dus ik gebruik hem vooral voor sokken, ondergoed, theedoeken enz. Zo handig en niet in de weg
Hoe heb je het gewassen?
Mijn dochter komt vaak met zandvlekken thuis en ik krijg ze er tot nu toe altijd uit.
Ik heb een emmer waar ik de kleding in doe, met handwarm water en een flinke scheut vloeibare groene Biotex. Zorg dat de vlekken goed onder water staan.
Dat laat ik een nachtje staan en vervolgens was ik de kleding samen met de niet-vervuilde bonte kleding op 20° op een lang programma (zo’n 2 uur).
Yes al gedaan.
Ingesmeerd met ossengalzeep en erna op 30 graden op een vlekkenprogramma met vlekkenverwijderaar. Maar helaas.
Dan zou ik het (lang) weken in Biotex nog even proberen. Die zandvlekken kunnen heel hardnekkig zijn en het kan best wat tijd kosten voor ze goed loslaten.