Ja, hij is fantastisch! Alles past erop. Zelfs mijn grote badlakens.
Ik heb na een tip van hier Groene zeep gekocht voor zandbakvlekken. Had het idee dat het daar wel wat minder van werd.
Ga die vloeibare biotex nog eens proberen.
Heb wel biotex groene poeder in huis. KAn ik ook nog proberen.
Qua werking zijn die volgens mij ongeveer hetzelfde, dus dan zou ik die eerst proberen.
Hoop dat het nog werkt na het wassen
Ik heb er wel vertrouwen in en denk niet dat de stof onherstelbaar is aangetast, maar dat het de tijd nodig heeft om los te weken.
Bij hardnekkige vlekken herhaal ik de behandeling tot het weg is. Vaak zie je wel wat verschil na een behandeling.
Aaarghh ik ben bijna overstag hoor
Ik heb een hele specifieke vraag: heeft iemand goede tips om zweetgeur uit bokshandschoenen te krijgen?
Ik heb mijn paar nu ongeveer anderhalf jaar en na elke les laat ik ze luchten met handschoendrogers maar toch heb ik de zweetlucht niet kunnen tegenhouden.
Al geprobeerd:
- twee nachtjes in de vrieskou gelegd zodat de bacteriën zouden bevriezen, zonder succes
- voetendeo in de handschoenen gespoten op moment dat ze droog zijn. Verdoezelt een beetje maar niet echt
Baking soda erin
Ga het NU proberen!
Ik zie elke keer filmpjes over wasverzachter/olijfolie gebruiken als “anti stof” middel op meubels enzo, heeft iemand dat eens geprobeerd en werkt dat echt? Kan het me echt bijna niet voorstellen namelijk
Wat is de truc? Ik heb geen tiktok meer maar ben wel benieuwd. Is het dat je een vettig laagje legt op je meubels? Lijkt me wel interessant
Een mix maken van water, azijn, olijfolie, afwasmiddel en een etherische olie en dat spray je dan op je meubels en dan zou je minder stof hebben. Ze zeggen dat je dat maar eens per maand hoeft te herhalen voor een stofvrij huis.
Lijkt me niet dat dit werkt, stof is er toch gewoon en valt toch gewoon neer? Of neemt het een omweg naar een olie/wasverzachter vrij oppervlak? Denk dat het juist super plakkerig en vies zou gaan worden. Maar ik heb het nooit geprobeerd.
Is het niet gewoon een marketing trucje van een etherische olie verkoper?
Ja daar dacht ik net ook aan. Ik dacht dat het ging om een mix van olie/wasverzachter en schoonmaakmiddel op oppervlakten, maar op een meubelstuk van stof zou het kunnen werken zoals jij het uitlegt denk ik. Al lijkt het me dan alsnog niet heel chill om telkens iets vettigs op je meubels aan te brengen.
Ik heb een vintage 40% wollen trui gekregen van m’n vader, alleen hij is wat viezig bij de boord, kan ik dat nog enigszins schoon krijgen?
Ben bang dat als ik echt ga boenen de trui zo pillig en lelijk gaat worden.
Boenen is met stoffen ook niet goed, waarom zet je 'm niet een nachtje in een emmertje water en doet wat extra ossengal of zacht wasmiddel op de boord?
Ga ik proberen, Dankje!