Ah zo ik snap em. Ik was laatst bij de ikea en ik heb die insert van jouw foto gezien maar dacht ook dat er een iets hogere variant van was… of ben ik nu in de war met een afdruiprek hm
Oh bedoel je deze?
Want die ken ik nog niet, maar volgens mij zou dit prima kunnen werken!
Oh denk ik wel indd! Even meten hoe hoog je schoonmaakflessen zijn misschien werkt het
Open kast, VESKEN, wit, 37x23x101 cm - IKEA ik heb daar dit voor gekocht en heb hem in twee delen in de kast staan. Werkt perfect!
@Tamara wij hebben ook een roborock naar tevredenheid! En idd systematisch de ruimte door, hij doet eerst de buitengrens en dan in lijnen er tussen.
Je kunt in de app ook de plattegrond opdelen in ruimtes, dus ik laat hem bv ook heel vaak alleen even de keuken doen na het koken of ontbijt en na het avondeten de eethoek. En je kunt ook een specifieke zone doen, als er bv zand ligt bij de achterdeur teken ik daar een vakje op de plattegrond via de zonefunctie en laat ik hem alleen even snel dat stukje doen.
Wij hebben volgens mij de s6. Dweilfunctie is leuk voor erbij, maar vervangt echt dweilen natuurlijk niet. Wij doek ook af en toe nog echt stofzuigen (hoekjes waar de robotstofzuiger niet komt) maar zou niet meer zonder willen. Terwijl ik wat anders doe, is het dagelijkse vuil weg.
Misschien omdat ze dan verf afgeven? Anders zou ik het ook niet weten.
Ik wist niet dat dit niet ‘mag’ en ik doe het gewoon wel, nog nooit iets gemerkt dat het afgeeft oid
Die bovenste foto hè, zo’n ding vind je echt super vaak bij Kruidvat of trekpleister voor een paar euro
Of is dat te laag voor je?
Ik ook niet!
Haha ik las dit eerst als een sneer alsof @Max te snobistisch voor het Kruidvat zou zijn haha.
Ik heb trouwens een half plankje aan de voorzijde van het gootsteenkastje (dus met uitsparing voor sifon), met daaraan een hangende draadmand. Flessen staan daar weer onder op de bodem van het kastje.
Doe ik wel
Hahaha oh ja ik snap het
Nou ik bedoel ” zijn die rekjes te laag”
Ik heb van Ikea en die vind ik tot nu toe goed blijven zitten! Zijn ook best dikke, dat vind ik wel prettig.
@Tamara ik heb een Neato D8 en vind die voor het geld (was toen 269 euro) meer dan prima. Of hij echt op de slimste manier de ruimte zuigt, weet ik niet, maar hij slaat zover ik kan zien niks over en je kunt in de app makkelijk zones instellen. Hij kan ook over een klein drempeltje heen, dat vond ik wel een voordeel van deze
Ha ja ik snapte je! Eerlijk gezegd heb ik die rekjes nog nooit bij de kruidvat gezien dus ik snap niet zo goed wat je bedoelt!
Maar het rekje van de ikea is precies wat ik zocht:
Maak je de poten wel eerst goed schoon voor je het opplakt? Dat scheelt veel. Ontvetten met alcohol.
Heeft iemand ervaring met een strip op een bepaald gebied voor een robotstofzuiger af te bakenen? Lees veel gemengde verhalen dat ze alsnog over zo’n magneetstrip heen rijden.
Het is een teken dat je er niet aan moet beginnen
Mijn before ziet er hetzelfde uit dus nu wil ik dit ook! Handige tip!
Welk schoonmaakmiddel gebruiken jullie om een pvc vloer te dweilen?