Ik ook niet!
Haha ik las dit eerst als een sneer alsof @Max te snobistisch voor het Kruidvat zou zijn haha.
Ik heb trouwens een half plankje aan de voorzijde van het gootsteenkastje (dus met uitsparing voor sifon), met daaraan een hangende draadmand. Flessen staan daar weer onder op de bodem van het kastje.
Doe ik wel
Hahaha oh ja ik snap het
Nou ik bedoel ” zijn die rekjes te laag”
Ik heb van Ikea en die vind ik tot nu toe goed blijven zitten! Zijn ook best dikke, dat vind ik wel prettig.
@Tamara ik heb een Neato D8 en vind die voor het geld (was toen 269 euro) meer dan prima. Of hij echt op de slimste manier de ruimte zuigt, weet ik niet, maar hij slaat zover ik kan zien niks over en je kunt in de app makkelijk zones instellen. Hij kan ook over een klein drempeltje heen, dat vond ik wel een voordeel van deze
Ha ja ik snapte je! Eerlijk gezegd heb ik die rekjes nog nooit bij de kruidvat gezien dus ik snap niet zo goed wat je bedoelt!
Maar het rekje van de ikea is precies wat ik zocht:
Maak je de poten wel eerst goed schoon voor je het opplakt? Dat scheelt veel. Ontvetten met alcohol.
Heeft iemand ervaring met een strip op een bepaald gebied voor een robotstofzuiger af te bakenen? Lees veel gemengde verhalen dat ze alsnog over zo’n magneetstrip heen rijden.
Het is een teken dat je er niet aan moet beginnen
Mijn before ziet er hetzelfde uit dus nu wil ik dit ook! Handige tip!
Welk schoonmaakmiddel gebruiken jullie om een pvc vloer te dweilen?
Blue Wonder
Wat is een fijne stofzuiger om je huis in 1 keer helemaal goed te doen? (dus niet die na 10 min leeg is ofzo) steel of met draad maakt niet zoveel uit
Bekijk Philips Performer Active Cat & Dog FC8578/09 - Stofzuiger met zak op: Philips Performer Active Cat & Dog FC8578/09 - Stofzuiger met zak | bol.com
Ik heb deze en ben er echt heel blij mee
Yes, op de achterkant staat dat deze geschikt is voor pvc!
Er is hier vast iemand die wel eens een tapijtreiniger gehuurd heeft. Ik heb een ranzig vloerkleed dat in mijn voorjaarsschoonmaakwoede NU schoon moet.
Hoeveel water komt er vrij uit zo’n apparaat? Kan ik dit gewoon binnen op het laminaat doen of moet het buiten?
Ik heb ‘t gewoon op het laminaat gedaan. Ding dat ik de vorige keer huurde lekte wel kei erg water: heel irritant. Maar heb niet het idee dat het laminaat eronder geleden heeft. Hij zuigt ook weer hard water op!
Ik heb zelf geen hoogpolige tapijten maar redelijk glad geweven en die waren na uur of 6/8 wel vrijwel geheel droog