Ik heb ze in een weckpot zitten zonder deksel en die staat gewoon bovenop de afzuigkap. Daglicht maar geen direct zonlicht ofzo. Blijven hier wekenlang goed op die manier, in de zomer wat korter.
Was ik ook al bang voor
Ik wil een robotstofzuiger kopen maar jeetje wat een crime is die zoektocht. Ik wil er gewoon een die met een app bestuurbaar is of dat je iig kan zien wat hij doet, en dat 't gewoon een slimme is die niet 100x over hetzelfde stuk heen gaat en ondertussen andere stukken geheel over slaat. Steeds denk ik er een te hebben gevonden maar dan staat er in de reviews weer iets waardoor ik begin te twijfelen.
Dus daarom hier mijn vraag: wie kent er een goede robotstofzuiger die gekoppeld is aan een app en dus redelijk “slim” is? Hoeft verder niet al te veel poespas, als hij maar gewoon terug rijdt naar z’n laadstation wanneer t nodig is. Hoeft ook niet zichzelf te legen ofzo. Dweilen hoeft niet perse.
Klinkt als mijn eufy! Ik heb de 35c maar er zijn vast nieuwere.
Die heb ik al bekeken ja! Maar die krijgt op coolblue als minpunt “Door de willekeurige schoonmaakroute kan het zijn dat de robot delen overslaat of juist dubbel doet.” Maar dat ervaar jij dus niet zo?
Oh hmm ja misschien wel, maar hij gaat gewoon elke nacht aan de slag dus uiteindelijk is het wel prima schoon.
Ik heb wel nog een normale stofzuiger voor ernaast omdat ik veel huisdieren heb en samenwoon. Toen ik alleen woonde had ik dat niet nodig.
Ik heb de Eufy 15c en ben er tevreden mee! Hij maakt geen plattegrond dus rijdt wel random door de kamer, maar slaat voor mijn gevoel niks over. Enige nadeel vind ik dat ie soms vast zit onder de verwarming, maar dat komt gewoon omdat mijn huis scheef is en de vloer daar hoger ligt. 🫠
Tja, ik heb meer een tip om dit te omzeilen. Maar bij de amazing oriental kan je een kilo gehakte en bevroren knoflook voor 2,99 (of 1,99) kopen. Echt ideaal, ff op slaan om het los te breken en je gooit het zo in de pan.
Ik ben heel tevreden met mijn roborock qua stofzuigen!
Hij heeft ook een dweilfunctie, maar die gebruik ik niet.
Jaaa dat bedoel ik dus! Netjes een kamer stukje voor stukje afwerken welk model heb jij?
Ik heb de roborock s5 max, die maakt een plattegrond en je ziet precies wat de route van schoonmaken is geweest.
De s5 max… Heb hem bijna 2,5 jaar nu, kan ook niet meer zonder, tuurlijk wel nog een steel stofzuiger erlangs, maar vind het een fijn ding. Zet hem met regelmaat ook op de bovenverdieping, dat kan je dan instellen op de app ook en als ie klaar is haal ik hem weer op. Wel eens het filter vervangen, maar doet het nog prima.
Hebben jullie tips voor goede viltglijders voor onder stoelen? Ik heb nu een setje van de action en die laten heel snel los. Dus ik sta iedere week nieuwe te plakken.
Online zag ik al dat die van de Hema met een spijkertje erin ook slecht worden beoordeeld. Het spijkertje komt er al gauw doorheen waardoor je krassen op de vloer krijgt. Onze poten lopen iets schuin, dus van die plastic kapjes om de poot heen blijven ook niet zitten.
Ik zou naar een goede meubelhandelaar gaan en daar even kijken wat voor viltjes zij hebben!
Ik heb toevallig vorige week nieuwe vloerglijders onder onze stoelen gezet gekocht via vloerdopshop.nl dat werkt hier tot nu toe een stuk beter dan van die losse viltjes
Ik heb de ecovacs t9, dar ben ik heel blij mij. Hij kan ook met verschillende zones werken. Bij mij doet hij bv. elke dag de keuken en de rest van het huis om de dag. Heeft ook een dweilfunctie, maar die gebruik ik voornamelijk om mijn huis lekker te laten ruiken, niet zozeer voor het dweilen zelf.
ik wil mn gootsteenkastje wat opruimen, en wil wat meer ruimte creeeren met een soort kastje / plankinzet. Zoiets van de ikea, maar dan hoger, zodat er flessen allesreiniger onder passen
Op amazon zie je dit veel:
Maar die vind ik te smal / duur voor wat je krijgt, en daarnaast hoeft het van mij niet per se uitschuifbaar te zijn.
Heeft iemand een idee waar je zo’n plateau / stellingkastje / organiser kan kopen?
Zou een plank niet veel goedkoper en praktischer zijn?
jaa dat dacht ik ook al, maar dat is helaas minder handig, omdat het kastje heel lang is, en de achterzijde instabiel. En met nog een uitsparing voor het siffon wordt dat niet een hele stabiele constructie
Ik ben blij met de Dreame F9.