Ja, ik gebruik de vloeibare van AH en vind die ook goed met vlekken. Heeft geen vervelende of te sterke geur en is ook niet duur als je de grote fles neemt.
Iemand enig idee wat voor soort steen en aanslag dit is?
Als ik met
- schimmelreiniger
- kalkaanslag verwijderaar
- pinkstuff
Overheen ga wordt het steeds alleen maar erger.
Olie en glansspoelmiddel wilt ook niet helpen.
Ohh chill deze! Zijn er meer van deze overzichten? (Wasverzachter, duurdere merken?) misschien toch maar weer eens lid worden
Duurdere merken zitten hier ook in, maar die eindigen lager in de lijst. Ze hebben tijd terug ook van witte wasmiddelen gedaan, daar was de uitkomst ook dat de top10 door veelal huismerken was gevuld.
Je kun 1 maand gratis lid zijn trouwens, dan kun je kijken wat ze allemaal hebben en als je binnen die maand opzegt kost het je niks.
Ik zou groene zeep proberen.
Ik had iets dat hier op leek, bij mij heeft azijn geholpen.
Mijn wasmachine is stuk dus zit te kijken naar een nieuwe. Ik vergeet vaak was dus ik vind zo’n bijvulklep wel handig. Ik zie er nu een van Bosch met bijvulfunctie maar zonder apart klepje. Is dat dan gewoon dat je het programma kan pauzeren (duurt laaaaang)? Anders bestel ik toch een Samsung met zo’n extra klepje.
Je pauzeert ‘m, deurtje open, verdwaalde sok erin, deurtje dicht en weer aanzetten. Ik gebruik het echt vaak en werkt prima!
Bedankt voor je snelle reactie! Maar hoe doet hij dat dan als hij al vollop aan het wassen is? Dat water moet eerst weggepompt worden toch? Of doet hij dat dan gewoon heel snel? Ik had een wasmachine van bijna 20 jaar oud dus die had weinig snufjes dus geen idee hoe machines van nu het doen.
volgens mij kan dit alsnog alleen aan het begin van een wascyclus. ik heb zo’n ding gehad maar weet het niet helemaal zeker meer. misschien moet je even een gebruiksaanwijzing opzoeken.
Het kan niet constant… als de waterstand te hoog is, kan het even niet, maar dan kan het een paar minuten later vaak alsnog. Maar aan het begin van het programma is dat eigenlijk nooit.
Ik heb een Miele W1 Active, en dit is zo’n fijne toevoeging! Je drukt op een knopje, de cyclus stopt, gooit verdwaalde sok erin, weer op het knopje drukken en de cyclus gaat direct verder. Verder is het ook een goede wasmachine, als je nog een aanrader zoekt. Het is deze, nu afgeprijsd zag ik:
Oude wasmachines gebruiken meer water. Mijn eerste wasmachine gooide de trommel direct halfvol water waardoor het deurtje niet open kon zonder eerst af te pompen. De huidige gooit het water er in delen bij waardoor het wel even duurt voordat het waterniveau zo hoog staat dat het deurtje niet direct open kan.
Inderdaad! Ik heb geen speciale bijvulmachine, maar ik kan hem makkelijk even pauzeren en er nog een vergeten stuk bijdoen.
Weet iemand hoe ik de vlekken van de kookplaat afkrijg? Ik heb hg kookplaat reiniger maar zelfs dat helpt niet
Ik heb dit opgegeven…
Geen antwoord op je vraag nu, maar ik heb Inductie Beschermers/ Pannenonderzetters op m’n Sinterklaasverlanglijstje gezet om dit soort dingen hopelijk te voorkomen.
Misschien een tip, heb het nog niet in huis, maar schijnbaar zou dit moeten helpen.
Staalwol!
Dit is bij mij echt het enige dat werkt. Wonderspul.
Evt in combinatie met een schrapertje zoals hierboven