Huishoudtopic #2

Ik heb deze ook, hij verstopt serieus élke week.
Heb wel eens gedacht dat filter er gewoon maar uit te laten :skull:

2 likes

Ja dat heb ik nu 🫣

2 likes

Sowieso krijg ik 'm er maar slecht uit, dat stokje werkt voor geen meter…
Los haar pluk ik gewoon wel even van dat filter af, maar stof en zeepresten spoel ik wel gewoon door de wasbak hoor.

3 likes

Ik heb deze ook en wij laten dat gaatjesding er nu inderdaad uit :grimacing:

2 likes

Omg ja, altijd vloeken op dat ding! Wie heeft dit bedacht joh.

@Borduurwerkje geen verstoppingen gehad so far?

1 like

Gaat al een half jaar goed :pray:

3 likes

Mijn man is loodgieter en heeft hem bij onze nieuwe woning gewoon eruit gehaald, kon geen kwaad zei hij👨🏼‍🔧

3 likes

Dan flikker ik m weg, dank allemaal voor het gedeelde leed en advies :sparkles:

6 likes

Hier ook al 4 jaar eruit, geen problemen mee gehad! Dat rechtse ding moet ik er nu eens in de zoveel tijd uithalen, maar met dat roostertje was het inderdaad elke week raak. Nu nog eens in de zoveel tijd dat rechtse ding eruit halen en de haren weghalen, maar veel beter te doen!

3 likes

Ik ben op zoek naar een steelstofzuiger. Welke zouden jullie aanraden?

1 like

Dyson

2 likes

Haha, ik ben ook op zoek en vroeg me af of alleen Dyson echt goed is.

1 like

In ieder geval geen AEG, die liet de helft liggen. Heb hem vervangen door een Dyson (v15) en wil niks anders meer

Ik krijg altijd reclames op insta voor van die droogdoeken voor in de badkamer. Die met één swipe alles droogmaakt en voorkomt dat je kalk en alles krijgt. Zijn er mensen die zoiets gebruiken en is het echt handig?

2 likes

Heel handig! Maar een oude hydrofieldoek werkt net zo goed vind ik

1 like

Ik heb eentje van AEG (Ultimate 8000 of 7000, ik twijfel) en vind die juist wel heel fijn. M’n huisgenootje heeft een Dyson en vind alleen de laser daarvan echt een groot plusplunt, dat zou ik bij een volgende stofzuiger ook graag willen. Maar qua zuigkracht, echt geen verschil.

Die laser is wel echt confronterend altijd, ook in alle plekjes in je vloer worden zichtbaar, bijvoorbeeld als iets scheef zit ofzo. Maar het helpt wel goed om te zien waar je al bent geweest.

1 like

Wij hebben sinds twee maanden de Philips aquatrio 9000 en zijn er erg tevreden over

Ugh ja, rotding. Hebben wij ook. Gek word ik ervan.

3 likes

Ja echt! En ook bizar om te zien hoe SNEL er alweer nieuw stof ligt overal hahahaha. Maar ook zo fijn te weten dat je alles hebt gehad, met m’n eigen stofzuiger twijfel ik daar nu wel eens over.

3 likes