Eigenlijk een huishoudergernis dat ik een nieuwe stofzuiger nodig heb maar een eindeloze twijfelaar ben ik wil heel graag één keer een góede stofzuiger zónder zak maar mét snoer die minstens 10-15 jaar naar behoren werkt. Ik vertik het absoluut om 600 euro of weet ik het wat ze kosten neer te tellen voor een Dyson omdat dat zogenaamd het enige is dat werkt. Maar na honderden reviews te lezen van honderden stofzuigers van honderden merken
weet ik nog steeds niks. Voor elke beoordeling dat ze âzo tevreden zijn, rijdt soepel, goede zuigkrachtâ, staan er evenveel reviews tegenover met âging snel kapot, slechte service, verliest snel zuigkrachtâ uggghhh wat is waar. Hebben de tevreden mensen hun review na 1 week gebruik geschreven aka daar hebben we dus helemaal niks aan bedankt? Hebben de âgeen zuigkrachtâ-mensen hun stofzuiger gewoon niet goed schoongemaakt aka dat zegt ook niet zoveel? Ugh ik heb geen zin om 150 euro te betalen en over 3 jaar gek te worden van een middelmatige stofzuiger en weer na te moeten denken, ik heb nog minder zin om
350 euro uit te geven aan iets wat ook een deceptie blijkt. Ik wil gewoon een degelijk ding dat 20 jaar fatsoenlijk stofzuigt
Ik herken je ergernis volkomen en ben er al een paar duizend keer doorheen gegaan in het proces van verhuizen (inderdaad nieuwe stofzuiger, nieuw bed, bank, fornuis, etc). Allemaal dingen waarvan je gewoon iets goeds wil kopen en ook prima wat wil besteden maar neit als de kwaliteit dan toch kut blijkt. Eindeloos reviews lezen en geen steek verder komen. Verschrikkelijk.
Ik weet niet of 20 jaar een redelijke verwachting is voor een stofzuiger⊠Maar ik zou Miele kopen dat hebben wij uiteindelijk gedaan in de hoop dat het lang meegaat.
Dan moet je voor een Miele gaan.
Heb zelf paar verschillende gehad en bij mijn moeder vanalles gezien, maar er gaat niets boven Miele. Geweldige zuigkracht en goede service. Ik heb de Complete C2, geen idee of die nog bestaat, maar hij gaat al wel een tijdje mee. Hij is alleen wat aan de zware kant.
Voor een Miele wel hoor! Mijn vorige Miele heeft het 15 jaar gedaan en was ongetwijfeld nog in leven geweest als we 'm niet gebruikt hadden tijdens een grote verbouwing (bouwstof in de motor gekomen).
Mijn moeder heeft ook echt mega lang gedaan met haar Miele! Mijn stofzuiger staat ook op begeven en ik ga ook een Miele aanschaffen.
Serieus een Dyson is leuk, maar die honderden euroâs is het absoluut niet waard en wie zegt van wel wilt populair doen. Ik zeg dit als iemand die OOK een Dyson gebruikt heeft (en staat gewoon in de kast)
Edit: en ja die Miele heeft het aardig goed gedaan zelfs tijdens bouw, mijn Bosch ook redelijk maar de Dyson die is te high class ofz
Neem een miele
O spuit elf. Maarja het is nu wel duidelijk
Ja, ik had vroeger ook dat idee, maar daar ben ik van afgestapt, omdat je in drukke periodes niet zoân blok tijd hebt en ik in minder drukke periodes liever iets anders doe met zoân blok tijd . Voor mij helpt het heel erg als ik probeer alles van die dag op te ruimen/op te kuisen. Dus als ik spullen mân huis heb binnen gebracht, alles terug wegsteken, tassen en zakken legen, post/brieven op zân plek, facturen meteen betalen, vaatwas legen, droge was vouwen, keuken terug proper na het koken, etc. Zodat mân huis in ieder geval niet rommeliger geworden is dan de dag ervoor. Verder probeer ik ook de regel te hebben dat ik alles dat minder dan 5 minuten duurt, meteen doe. Vaak duren dingen veel minder lang dan je denkt en vergt het meer energie om dat in je hoofd nog als âto doâ te hebben staan.
Waarom wil je perse 1 zonder zak? Ik heb nog nooit een stofzuiger zonder zak gehad hoor, dus misschien is het amazing. Maar hier dus ook een Miele met zak (bedankt mama) die het al 10 jaar perfect doet.
Ik weet niet of het standpunt steekhoudend is hahaha, maar ik wil heb ten eerste geen zin om stofzuigerzakken te moeten kopen (klein ongemak), en ten tweede en belangrijker: als ik dingen per ongeluk opzuig die ik niet had willen opzuigen is het helemaal kut om dat uit een stofzuigerzak te moeten peuteren maar uit de opvangbak vissen kan nog prima. Dat ik dat ding elke keer moet legen vind ik dan geen probleem.
@Miele, hmm jaaaa wellicht, wellicht, maar ook daar vliegen de reviews âMiele is niet meer wat het geweest is!!1!â âValt me tegen van Miele!!1!â âIk had 20 jaar geleden een Miele en vond die top dus nu weer een gekocht en het is ruk!!1!â Je om de oren dus ik pieker!
Ik heb een kruimeldief zonder zak en je verliest met zoân filter wel snel zuigkracht. Heb nu ook dat het filter eigenlijk niet meer echt schoon wordt.
Mijn miele c3 complete -heb je miele weer- is echter heaven, na zes jaar nog steeds superblij mee
Mijn partner heeft wel een samsung jet 95 zonder zak en snoer, die is nu nog heel goed iig, maar pas drie maanden dus weet niet wat dat doet op lange termijn
Omg ja shit hier ben ik wel gevoelig voor dus.
Maar stofzuigerzakken zijn echt opgezogen is definitief ik vind regelmatig oh oeps haarelastiekje oh oeps kattenspeelgoedje dat ik gemist had oh oeps daar lag een lintje dat ik nog ga bewaren.
(Ja de 30 jaar oude stofzuiger van mijn ouders doet het ook nog goed inderdaad, hee misschien kan ik vragen of ik die mag hebben, die is nog gemaakt om voor altijd gebruikt te worden, en san mogen mijn ouders het nieuwestofzuigerprobleem oplossen!!)
Ik denk dat je verwachtingen te hoog zijn, eerlijk gezegd. Tegenwoordig gaan apparaten gewoon vaak minder lang mee.
We willen niet teveel betalen maar ook de beste kwaliteit en dat gaat niet altijd. Ik denk dat je ook geluk moet hebben, er kunnen altijd maandagochtend modellen tussenzitten en t ligt er ook aan waarvoor en hoe vaak je m gebruikt.
Wij hebben onze miele nu 5 jaar en zijn er tevreden over, onze 2e stofzuiger is een philips, die was ook prima maar gebruiken we ook weleens buiten of met klussen dus die heeft meer te lijden gehad.
Ik ben wel pro zak. Heb het idee dat die meer zuigkracht hebben.
Ooh hmm nee niet mee eens, ik ben prima bereid te betalen voor kwaliteit. Ik wil gewoon graag kwaliteit en niet én exorbitant veel betalen én een slecht product hebben.
Maar ik ben wel anti-Dyson ja, die komt er hier niet in.
Ja maar iets degelijks voor 20 jaar is er denk ik gewoon niet⊠net zoals dat een mobiele telefoon ook geen 20 jaar mee gaat.
Ik vind een Dyson wel top maar wel voor erbij. Wij hebben een chronisch verharende hond en de Dyson pak je er zo makkelijk even bij. Ik stofzuig alsnog ook bijna elke dag met de gewone maar vind het zeker een aanrader met hond. En ik ben niet populair en wil ook niet populair doen ik ben geen veertien
Voor dit doeleinde hoor ik vaker dat hij zeer fijn in gebruik is! En wij hebben gebruiken hem er ook voor erbij en dan is het een oké apparaat.
Gewoon teleurstelling dat het zo duur is voor een âerbijâ stofzuiger in mijn optiek
Iets met alcohol.
Ik weet nog dat je van oppervlaktes van die edding stift met van die chemische Axe deo weg kon halen.
Dus missvhien heb je pure alcohol in huis of vloeibare ontsmettingsmiddel. Wasbenzine moet ook lukken denk ik.
Ja vind ik ook. Het is echt een redelijk krachtige kruimeldief voor een paar honderd euro.
Ik vind t ook fijn dat hij makkelijk even een verdiepinh naar boven tilt. Na 2 jaar heb ik er wel een degelijke Bosch bijgekocht, want wilde alles wel een keer in de zoveel tijd goed kunnen doen.
Aceton⊠bleek⊠melk⊠vanish⊠dreft⊠heb veel geprobeerd⊠en nu zo rare witte bleek vlek erin. Dus hij kan helaas weg. Achja het zij zo.
Thanks voor de tip anyways.
Ik wilde ook heel graag een stofzuiger zonder zak want âis makkelijkerâ en ben er echt van terug gekomen want na een paar manden verliezen ze zuigkracht. Mijn moeder zei al jaren dat ik geen zakloze moest kopen maar ik was eigenwijs, maar een stofzuiger met zak lijkt het gewoon langer goed te blijven doen.
Mijn moeder heeft ook een Miele en âklaagtâ wel dat de kwaliteit niet meer zo is als 40 jaar geleden, maar dat vindt ze ook van de wasmachine en droger dusja, denk wel dat we niet meer moeten verwachten dat iets 50 jaar mee gaat. Alsnog heeft zij dr huidige stofzuiger al 14 jaar en doet die het nog nagenoeg perfect dus snap eigenlijk niet waarom ze klaagt