Misschien een tip daarvoor, ik had altijd een bak (wasmand) waarbij zij dingen die opgeruimd moesten worden in deed. Zo hoefde zij het alleen maar in de bak te doen (eventueel op elke verdieping een bak) en raakte ik niks kwijt.
Omg ik heb optidee doeken van een vriendin geleend voor de ramen en WTF die werken echt perfect. Streeploos en zo weinig moeite nu heeft zij deze ooit via via een collega op zo’n party gekocht haha en ik weet niet hoe ik eraan kan komen. Op hun website zit ik alleen dat je je dus als adviseur/ ambassadeur kunt aanmelden. Hoe kom ik aan deze doeken?
En meteen dus een dikke vette tip om je ramen streeploos te krijgen met maar twee doeken: Optidee!!! Dikke aanrader.
Blokker heeft ook gewoon van die doeken sets!
Oh echt! Van Optidee?
Een collega van mij heeft een vriendin en haar moeder werkt voor Optidee, kan vragen of zij ze kan kopen en naar je opsturen?
Het beddengoed van Optidee schijnt ook geweldig te zijn
Nee dat niet, maar ik heb de van eigen merk en krijg het ook streeploos.
Volgens mij zitten er overal van die ambassadeurs, misschien even googlen op Optidee en je woonplaats, die mensen zijn heel blij als ze iets kunnen verkopen. En anders heb ik nog een oud-collega die dit ook verkoopt, die kan ik zo appen.
en ook @Spaarlamp thanks voor het aanbod!
Goed idee. Ik ga googelen naar Optidee en mijn woonplaats idd, er is dan vast een verkooppunt in de buurt. Wordt vervolgd
En thanks @Blush voor de tip, maar nu ik deze heb gebruikt en zeker weet dat dit werkt wil ik dan ook dit merk
En die mensen zijn vast heeel blij dat er uit zichzelf iemand naar hun toekomt, ipv dat ze een heel feestje moeten organiseren
Haha ja dat zal wel!
Wat zou hun strategie (van bijv. in dit geval Optidee) dan eigenlijk zijn hè. Alleen via ambassadeurs te verkrijgen en niet online verkoop?
Dit riekt naar MLM
Ik moet me aanmelden als ambassadeur
Heeft iemand ervaring met yokuu, of een ander schoonmaakmiddel met bacteriën?
De doeken van Jemako werken ook perfect! Die kun je gewoon via de website bestellen. Ik gebruik ze al jaren en ze doen het nog steeds.
Mijn moeder heeft Jemako inderdaad. Ik heb zo’n set van ‘geweldig schoon’ gekocht die even goed werkt. Is echt ver chill inderdaad met ramen lappen.
Heeft iemand een idee hoe ik deze vlekken (spijkerbroek heeft afgegeven) uit mijn suède schoenen krijg?
Internet tipte gummen, maar dat werkt niet
Schoenen weggooien
Suedeshampoo?
Wat is jullie beste tip om rode (tomaat / saus) vlekken uit witte kleding te krijgen?
Heb al geweekt in ossengal maar het wil er niet uit.
Natmaken en in de zon leggen. Ik snap de magie ook niet helemaal maar werkt hier wel vaak