Wij hebben 2 maanden terug een nieuwe wasmachine gekocht. Wij hebben er nu een met een automatische wasmiddeldispenser erin, wat wel heel relaxed is. Ondanks dat we met zijn 2e zijn hebben we een 13 kilo gekocht zodat we minder vaak hoeven te wassen en bv handdoeken badmatten en fleecedekens in een keer kunnen doen. Ons dekbed kan er nu ook in, wat fijn is met een partner die ‘s nachts veel transpireert. Het liefst had ik er ook nog een opfrisfunctie dmv stoom erop gehad, maar mijn partner wilde perse een LG en die had dat niet, of viel niet binnen het budget. Hij heeft wel een stoomfunctie voor tijdens een gewoon wasprogramma wat ook wel een fijn idee is voor de manden van mijn hond.
dude nu wil ik ook deze
Is dat niet gewoon marketing? Ik kan mijn machine gewoon even pauzeren en er dan nog wat bijgooien.
Niet elke machine kan dat. Ik wil dat ook bij een nieuwe of gewoon pauze is ook goed. Mijne start het programma weer helemaal opnieuw als die opengaat.
Onze vorige kon dat in ieder geval niet. En ik laar kennelijk vaak een sok oid vallen als ik de keldertrap afloop met wasgoed.
Ik moet de wasmachine uitzetten, een paar minuten wachten totdat de vergrendeling eraf gaat en dan weer het volledige programma opnieuw draaien.
Ik vind een stoomfunctie echt de allerbeste toevoeging aan een wasmachine ooit
Vind Beko een prima prijs-kwaliteit.
(mocht je openstaan voor een tweedehands, ik heb die van mij in de verkoop ivm aanschaf wasdroogcombi. 3 jaar oud en werkt nog top)
Yes! Hier nog altijd een zeer tevreden gebruiker. We hebben hem inmiddels al bijna 2 jaar geloof ik, en het is zo’n fijn ding.
Mijn vorige was ook stokoud dus alles was inderdaad een upgrade.
Check nog wel even de ruimte die je hebt, tegenwoordig zijn wasmachines best groot en deze is qua breedte iets smaller dan gemiddeld. Voor mij was dat een must omdat ie bij mij in de keuken staat. Ik had al bijna een te grote besteld destijds.
De app is fijn, hij geeft aan wanneer je een filterreiniging moet doen, en de verschillende programma’s hebben echt meerwaarde. En het is fijn om hem op afstand te kunnen bedienen. Ik kan de wasmachine alleen maar aanbevelen.
@Mexi @Bennielava @Foucher Ik heb helemaal geen nieuwe of hele speciale machine, dus ik dacht dat die pauzeknop best normaal was.
Ik heb een Siemens, aanrader wel.
Ik kan hem wel pauzeren, maar niet meer dan dat haha, dus kan er dan alsnog niks bijgooien.
Ik weet ook niet beter dan pauzeren en de deur open trekken (tenzij de trommel vol water staat maar dan is het sowieso te laat). Mijn AEG kan dat en de Zanussi die we hiervoor hadden ook . Dat klepje lijkt me vooral een extra ding dat stuk kan gaan.
Ja @Banananana hij is echt heel chill maar zoals FrauHelga zegt wel wat kleiner qua formaat van de buitenkant vd machine (los vd trommel dus) en dat kan ook een nadeel zijn als je er een droger bovenop wil @Desalnietteplus
Maar die heb ik toch niet dus mij maakte het niet uit haha
Deze wilde ik bestellen maar inderdaad uitverkocht. Bol had het wel op voorraad maar werd via een partner geleverd en dan bieden ze geen aansluitservice.
Ben voor deze gegaan AEG LR7384BB2 EcoLine 7000 serie ProSteam® - Wasmachine - 10% zuiniger dan energielabel A | bol. Uiteindelijk was energielabel en stoom (@iloveblush merci) doorslaggevend.
Ik ben even benieuwd naar mensen die een schoonmaakster hebben en of mijn verwachting een beetje klopt.
Mijn vriend wilde graag een schoonmaakster en van mij hoefde het niet echt. Hij heeft inmiddels wat geregeld, helemaal prima. Nu is ze vandaag voor het eerst geweest, maar ik ben niet echt onder de indruk.
Ze heeft bv de ramen gelapt aan de binnenkant en de dingen die ze daarvoor moest verplaatsen (plantenpotjes enzo) heeft ze niet teruggezet en stonden nog een beetje random door het huis heen. Zelfde geldt voor een bed waar ze op moest staan (logeerkamer), die heeft ze ook niet meer rechtgetrokken.
Daarnaast heeft ze de badkamer gedaan. De wastafels, toilet, de douchewand en een plateau achter het toilet zijn echt super netjes schoon. Maar de kraan van de douche en putjes van de wastafel (kalkaanslag) heeft ze bijvoorbeeld niet gedaan. Net als de vloer van de douche. Ze is 1,5 uur bezig geweest met de badkamer.
Ben ik nu bevooroordeeld dat ik het niet zo goed vind (omdat het van mij in eerste instantie al niet hoefde), of zouden jullie ook niet helemaal tevreden zijn?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geen punt om plantenpotjes terug te zetten, maar alles bij elkaar ben ik toch een beetje underwhelmed ofzo?
Zelf geen ervaring met een schoonmaker maar het is voor haar een nieuw huis dus misschien nog even wennen. Zou het niet gek vinden als je vraagt of ze extra aandacht ergens aan wil besteden of aangeeft wat voor jou prioriteit heeft. Klinkt alsof ze verder wel naar tevredenheid schoonmaakt dus zou vooral met haar afstemmen hoe en wat, lijkt me dat het dan helemaal goed moet komen.
Volgens mij heb ik precies deze!!! Hele goede keuze
Ja daar heb je helemaal gelijk in, thanks voor de reactie!
Communiceer er met haar over. Bepaal voor jezelf wat je verwacht, bespreek wat goed gaat en wat meer aandacht verdient.
Bij een nieuwe baan word je zelf ook ingewerkt, krijg je feedback en tip, en pas je daar je werk op aan, maar bij schoonmaakwerk wordt er vaak alleen met anderen over gepraat. Maak het normaal, daar wordt jullie omgang en het werk alleen maar beter van.
Ik denk ook dat t ff wennen is en dat je de punten die jij echt belangrijk vindt nog met haar kan bespreken. Dat punt van dingen niet terugzetten herken ik wel, vandaag nog iets kwijt omdat ze het had opgeruimd op een voor haar logische plek, wel grappig maar dus ook wel zoeken in mijn eigen huis. Ik vind het wel leuk trouwens hoe ze ons huis doet haha, voelt altijd helemaal vt wonen als ik thuiskom nadat ze is geweest.