@MeGusta en @Virago bedankt voor de tip! Het was echt vrijwel direct weg inderdaad. Hopelijk blijft het ook weg. Stom dat ik er zelf dan weer niet aan gedacht heb maar weer ging stoeien met huis- tuin- en keukenmiddeltjes
Ik heb ooit online wat grote flessen besteld. Even op googelen, weet de webshop niet meer zo…
Deze stoelen bij de Kringloop op de kop getikt en schoongemaakt
Voor
Na
Aanpak: eerst goed gestofzuigd, toen ingewreven met baking soda, weer gestofzuigd. Toen afgenomen met een vochtige warme doek met opgeloste zilversoda en natuurazijn. Vervolgens nog een keer afgenomen met een vochtige warme doek en een beetje wasmiddel.
Op de foto nog wat vochtig maar helemaal mooi en vlekkeloos opgedroogd.
Wouw, gave stoelen! Die kleur!
Ik heb echt precies 2 van die stoelen ook van de kringloop! Nog steeds heel blij mee, zitten ook echt fijn
Wow, als de foto’s de kleuren recht doen, de bovenste vind ik ook echt net niet zo mooi en de onderste vind ik gewéldig
Iemand een tip om (ik denk) tanning drops/tanning bodylotion vlekken uit een witte kraag van een deels wollen trui te krijgen?
Kan iemand een opvouwbaar droogrek aanraden? Ik woon behoorlijk klein maar heb wel veel ophangruimte nodig dus ik denk het beste zo eentje die in de hoogte gaat. Zag dat Ikea zo’n toren heeft maar wellicht ga ik beter meteen voor een goed merk?
Ik heb al 10 jaar een droogtoren van Leifheit. Gekocht toen we in een appartementje woonden maar bevalt zo goed dat ik die nog altijd gebruik.
Ik heb er destijds vooral op gelet dat ik de droogtoren ook half kon neerzetten want dat scheelt een hoop ruimte.
vind die torens altijd zo kut. gewoon niet stabiel.
Mijn all time favo is toch echt die van de IKEA
Doe er echt al bijna 9 jaar mee volgens mij, stamt af van mijn tijd op kamers en daarna nog twee verhuizingen haha. Je kunt ook een kant gebruiken (dus half) waardoor die minder ruimte inneemt. Hier kan echt heel veel op, door de verschillende lagen
IKEA heeft ook een kleinere waar stiekem echt ook veel op kan en scheelt ook in ruimte
Ja deze is top
Bekijk Brabantia HangOn Droogrek 25m - met Stang - Inklapbaar Wasrek - Matt Black op: Brabantia HangOn Droogrek 25m - met Stang - Inklapbaar Wasrek - Matt Black | bol
Ik vind deze het geld echt heel erg waard
Ik heb deze: Leifheit droogtoren classic 450 | Blokker Kan er veel aan kwijt en vind 'm gewoon stabiel.
Je zou ook nog kunnen nadenken over een luchtontvochtiger. Dan heb je niet per see meer droogruimte maar is de was wel sneller droog.
Ja echt veel steviger dan ikea rek. Ik had het geluk een nieuwe voor €20 via marktplaats te vinden, maar is het geld Indd wel waard qua stevigheid.
Ja love deze!! Iedereen om mij heen heeft m gekocht nadat ze m bij mij thuis zagen staan
Ik vind de droogtoren van IKEA wel stevig en stabiel eigenlijk, heb hem al heel lang en hij doet het nog prima. Het is ook niet per se een goedkoop ding, alsnog 40 euro.
Ik vind dit rekje als extra fijn. Als ik een keer wat meer was heb dan op een regulier rek past, of juist maar een paar dingen hang ik het hierop. Kan aan de radiator bijvoorbeeld.
Ik vind bij die torens vooral dat de was zo onmogelijk dicht op elkaar hangt en dat je daardoor de grotere kledingstukken moeilijk kunt drogen. Love dit Ikea rek inderdaad.
Hier heb ik er juist al 2 van versleten, op den duur lieten dan die draden los na een paar jaar (intensief) gebruik. Nu heb ik een droogtoren van Leifheit en zo’n klein rekje boven het trapgat voor lange items